Gå til innhold

Anima/Final Fantasy X(Help!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg har kommet til sin...men jeg har lyst til å få anima før jeg tar sin..og jeg lurer på en ting...du vet der man hopper ned i vannet og går videre og du skal følge den grønne dotten. Da kommer det en monster som jeg må drepe får og komme inn til "Baaj Temple" og det er der man får amina men det monstere som kommer har abre 32k hp ellr no men den tar stone punch hele tiden..og jeg blir til en stein å knuser i småe biter :p vel jeg lurer på om STONEPROOF weps/shield -.- gjør at ikke jeg blir til stone og knuser xD og hvis det gjør det hvordan kan jeg få stoneproof.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For stoneproof (det hjelper) trenger du 'petrify grenade' (x30 tror jeg det var, se linken over). Håper da også a du har fått alle de hemmelige skattene i alle templene, ellers så kan du gi lange blanke i Anima, med mindre du på død og liv må se en fiende få 1.599.984 skade...

Uansett, vår kjære Geosgaeno her noe over 32k hp og kan være en stor smerte i baken. Dessuten, aldri ha en figur med positive status effects som haste og regen, ellers vil Geosgaeno pådra seg de når han suger dem inn med mindre du har noen Purifying Salts eller Dispel på Tidus, Wakka eller Rikku. Negative effects hjelper ikke. Ha alle til å equip'e wåpen med element på, samma hvilket siden han er svak mot alle elements. Dessuten kan du stjele Water Gems med Rikku som vil påføre ca 4500 skade pr stk, ha gjerne med noen gems fra før (ikke shadow gem...). Ellers så kan du først fange monstre fra 6 områder og få en bunke Doorway To Tomorrow og mikse de to (har jeg lest, ikke prøvd selv) eller mikse to Dark Matter hvis du mirakuløst skulle ha et par på dette tidspunkt (19998 skade).

Hvis du glemte noen hemmelige skatter, kan du glemme skattene fra Besaid og Macalania et par hundre timers spilletid grunnet Dark Valefor og Dark Shiva som står utenfor sine respektive templer. Har du ale seks er ikke det noe problem (skatten i Bevelle får du automatisk, husk den i Zanarkand).

Håper dette hjelper!

Skrevet

omg..jeg kanke gå inn i Besaid Temple fordi det kommer en dark aoen -.- !KLIKKER SNART -.-..........driver med chocobo race akkurat nå og min beste tid er bare 8.1sec og jeg trenger 0.0!!!!!OMG HELE SPILLET ER IMOT MEG :p....(eller at det bare er meg xD)

Skrevet

Geosgaeno kan du ta ganske lett med abilitien "evade & counter" såvidt jeg husker. Celestial våpenet til Tidus har denne abilitien. Og for å ta Dark Valefor kan du bare bruke Yojimbo sin zanmato.

Men for chocobo racet er det ingen smarte triks, untat å bare prøve og prøve .

Skrevet

Er noen som sier at det er enklere noen ganger å ******* i chocobo racet,men det letteste er vel egentlig bare å prøve å prøve...forbanna irriterende løp men...så gudd når du løper igjennom...ingen fuglefaen treffer deg..du samler ballonger..og du VET at du kommer til å klare det...og så AKURATT før mål..so flyr det en fugl inn i deg.."stunner" deg..og ak i det du beveger deg igjen så kommer FAEN meg en til...og du tilslutt kommer imål og ser at du er 1sek for sen...DA klikker det!!!!!

Men...når du klarer det...ååååhhh :!:

Skrevet

Jeg er broren til mafiman :p han har klart det han har runna spillet drept yu yevon han spiller final fantasy X-2 nå =)

når han klarte chobo racet på 0 sek skulle han få vekk guarden får å få tidus caladbolg og det gikk ikke så han måtte klare chocobo racet 2 ganger på 0 SEK det er dritt azz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...