Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uavgjort? Var det ikke vinn da? Vi har jo fått en del øvelse på Badlands nå ja, veldig gøy etterhvert. Jeg gleder meg så til å spille igjen..har bare vært 2 dager uten og jeg skriker etter å spille! UAH!!

O.O jeg føler med deg leiz ... Du får få deg ett pyro bilde som skrivebors bakgrund.. Der han brenner ned noen scout :) kansje det hjelper litt ;)

homo.

lol bata ?

Vell da har jeg laggd bruker som er klar til age of conan kommer i posten! :dribble::new_woot:

Nå kan livet mitt bety noe !!! :p

Skrevet

Om kampen: Det ble vinn til oss i forhold til poeng, men uavgjort i forhold til total seier per map. Vi fikk 9 poeng, de tre, og vi vant ett map hver.

Dessuten er det ingen valgmulighet for uavgjorte kamper på hjemmesiden vår, så dette systemet funker bra så langt :)

Skrevet
Du kan klokke datan min? :D

For dere andre, jeg kom over dette, så spurte jeg soppen om det var han, indeed it was.

Så da vet vi det, soppen er blant norges beste klokkere :w00t:

Da vet jeg hvem jeg skal mase på når jeg får kjøpt meg ny maskin :devil:

Skrevet

Du kan jo ta deg en reise opp til nord for å klokke andres maskiner. Du trenger ikke dra lengere enn til meg, 220 km nord for Tromsø xD

Skrevet
Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut :thumbup:

Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). :D

(Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ;))

Skrevet (endret)
Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut :thumbup:

Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). :D

(Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ;))

Må jo være med på det=)

Og jeg kan vel overføre 100kr til deg, hvis du ikke syns det er for lite?

Endret av Fluesopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...