Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp, en GAMMEL togstasjon :D Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc. Kjempeavtale!

Jeg har ikke så mye peil på sånt men det hørtes jo bra ut.

Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål?

Ja, jør det. Men husk at du må spille "try" før vi vet om du er god nok :lol:

Skrevet
Jepp, en GAMMEL togstasjon :D Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc.

Kjempeavtale! Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål?

Genialt, kanskje litt slitsomt med tog som går hvert kvarter? :p (legg merke til min utheving) Kanskje spøkelsestog? Neida, sånne ting er jo kjempekult. Ute på byn: "Vil du bli med hjem til meg og se på toget mitt?" :whistle:

Ja, det må være en ypperlig løsning, så trenger vi bare søke etter ett vanlig medlem da.

Skrevet

Ja, men det kan ta tid da... Flytting, så må jeg jo få bestilt opp ny linje og greier.. Next gen tel SUGER jo på sånt.. levering er ikke deres greie.

Skrevet
Jepp, en GAMMEL togstasjon :D Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc.

Kjempeavtale! Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål?

Genialt, kanskje litt slitsomt med tog som går hvert kvarter? :p (legg merke til min utheving) Kanskje spøkelsestog? Neida, sånne ting er jo kjempekult. Ute på byn: "Vil du bli med hjem til meg og se på toget mitt?" :whistle:

Ja, det må være en ypperlig løsning, så trenger vi bare søke etter ett vanlig medlem da.

Hmmm ... Hva med meg ! Hva med mine behov :blush:;)

Hilsen you Loffa from Hollywood :w00t:

Hmmm ... Hva med meg ! Hva med mine behov :blush:;)

Hilsen your Loffa from Hollywood :w00t:

Skrevet
:thumbup:
Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00?
Skrevet

:thumbdown:

Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00?

(Jeg kan sannsynligvis ikke på søndag)

Skrevet

Jeg skal være borte i 3 uker fra søndag. Jeg skal på kurs i Oslo og Wien. Jeg skal være hjemme i helgene, men kommer nok ikke til å få spilt så mye da.. :D

Skrevet

Er forholdsvis sikker på at jeg kan på søndag. Forholdsvis, ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...