Gå til innhold

GameSpot-redaktør sparket pga Kane & Lynch-omtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.joystiq.com/2007/11/30/rumor-ga...-and-lynch-rev/

 

Update - 7:12 AM EST: Jeff has confirmed his firing to us via e-mail, but says he's "not really able to comment on the specifics of my termination." He added that he's "looking forward to getting back out there and figuring out what's next." We're still digging.

 

Ingen tvil om at han fikk sparken i hvert fall. Om det stemmer at det er på grunnlag av en omtale som annonsøren på siden ikke likte er det patetisk. Slik fakta foreligger nå: Mannen får sparken. Kane & Lynch-reklamene som preget hele nettstedet fjernes. Videoomtalen hvor spillet får totalslakt fjernes. Tilfeldigheter? Neppe.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe negativ omtale om denne saken på Eidos sitt forum. Nå var siden nede en god stund tidligere idag da. Lurer på hvorfor...

 

De hadde mer enn ett forumangrep på kort tid, og opptatt av god omtale som Eidos har vist seg å være har de vel slettet alt av negativ karakter..

 

Korrupt dritt. Mistet all respekt for både Gamespot og Eidos.

Lenke til kommentar

Dette synes jeg er utrolig trist, og om ryktene som går stemmer så må jo dette være et stort slag for spilljournalistikken. Jeg har stor respekt for Jeff Gerstman fordi han er utrolig flink til å både anmelde spill og intervjue utviklere. Man kan se at han har en ekte lidenskap for spill, og jeg tar det meste av anmeldelsene hans for god fisk.

 

Først forsvant Greg Kasasvin, så Rich Gallup og nå Jeff Gerstman fra Gamespot. Store sko å fylle, og jeg vet ikke om Gamespot blir det samme nå.

 

Jeg leste forresten en offisiell announcement fra en admin på Gamespot forumet i går natt, som konfirmerte ryktene om at han hadde fått sparken og refererte til at det ikke hadde noe med Gamespot å gjøre, men heller Cnet som eier hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...