Fritidsproblem Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) Hmmm.. Jeg har akurat innstalert cod4 men når jeg spille så er det measse av tingene som blir svarte Legger med ett bilde for og vise hva jeg mener... Noen som kan hjelpe meg?? CoD_4.bmp Endret 29. november 2007 av Fritidsproblem
wwwerner Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Prøv å laste ned nyeste driver til skjermkortet ditt.
Fritidsproblem Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Prøv å laste ned nyeste driver til skjermkortet ditt. det kan jeg jo jøre.. men hvor finner jeg drivere til NVIDIA GeForce 7900 GS ( 512 mb) ? jeg er ikke så flink med data=/
Fritidsproblem Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Her finner du driverne Takker=)
Fritidsproblem Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 ingen her som vet va som kan være galt?? har prøvd å innstalere skjermkort driverne på nytt men jelpte ikke det heller=/ er ikke så morro og spille multiplayer når det er sånn=/
Brede_Skapstroppen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 prøv med forskjellig innstillinger på grafikken i spillet. skru av feks antialiasing og anisotrophic filtering. forsøk med forskjellige skjerm-oppløsninger og detalj-grader på de forskjellige punktene. Kan hende at dette fikser det.
Fritidsproblem Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 prøv med forskjellig innstillinger på grafikken i spillet. skru av feks antialiasing og anisotrophic filtering. forsøk med forskjellige skjerm-oppløsninger og detalj-grader på de forskjellige punktene. Kan hende at dette fikser det. takker=D jælpte faktisk en go del:D men det er enda noen få ting som er svarte=/ eks: fyren min:s
Frederick_ Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Oppdatering til 169.09 (Beta) skal funke! Det funket for meg hvis du har nvidia da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå