Gå til innhold

Jeg søker spill med mye snø? (Elsker snø <3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Snø er koslig, jeg blir alltid glad av snø. Derfor søker jeg etter et pcspill som har mye snø :p ? Har du noen tips?

Hei, hei. Jeg vet ikke om det er så mye snø, men det er en del i Sims 2 årstider. Der kan du velge å ha alle årstidene til bare vinter om du vil

Husk at du må ha Sims 2 for å kunne spille årstider

Skrevet (endret)

Det er to snøbaner på Hidden and Dangerous 2 :) Ellers så vet jeg for å være ærlig ikke om noen flere...

Endret av Selvin
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Titan Quest. Lengre inn i spillet kommer du på toppen av et fjell med masse snø og furu/gran.

Det var vakkert :)

Endret av medlem-105082
Skrevet
Det er to snøbaner på Hidden and Dangerous 2 :) Ellers så vet jeg for å være ærlig ikke om noen flere...

2? Det er jo 3 ;) . Du glemte sikkert den på isberget :) .

Jeg husker bare de to i begynnelsen der. Den ene i Svolvær og den andre i Lofoten, right?

Skrevet

2? Det er jo 3 ;) . Du glemte sikkert den på isberget :) .

Jeg husker bare de to i begynnelsen der. Den ene i Svolvær og den andre i Lofoten, right?

Det er tilsammen 3 baner helt i starte på samme område (tror det er i Lofoten), 2 av banene er ute mens 1 er inne. Etter de banene så kommer man til en bane hvor man er på et isberg (tror det er på Svalbard eller noe sånt). Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det er snø på Tirpitz banen, i så fall så blir det 4 baner med snø.

Skrevet (endret)
Call of dudy 4 har mange baner med snø i! :D Beste spillet ever <3

Det har det da aldeles ikke?

Har det vel! På multiplayer ihvertfall...

Endret av fedi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...