sunnhetsmannen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Kjøpte på fredag en Xbox 360 premium med Forza 2 og Viva Pinãta. Kanskje litt flaut spørsmål, men... Hvor finner jeg disse spillene? Må jeg på nettet med konsollen? Skal det følge med plater? Det eneste som fulgte med i pakken er manualen til Forza 2. Ellers er ikke spillene nevnt i noen av manualene... Endret 30. november 2007 av sunnhetsmannen
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Litt off-topic, men - noe annet som kan være greit å vurdere dersom du har en bekjent som har en Xbox 360 fra før er verveprogrammet til Microsoft som gir begge 10 gratis Xbox Live Arcade spill: http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/gameinformation.htm Dersom ingen av kompisene dine har en 360, er det sikkert mange som vil være med på å verve deg, meg selv inkludert (send i såfall PM). Tror dog spillene skal ligge i esken, ettersom manualen ligger der. Jeg ville forhørt meg med butikken hvor du kjøpte konsollen.
Gorthaur Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Kjøpte på fredag en Xbox 360 premium med Forza 2 og Viva Pinãta.Kanskje litt flaut spørsmål, men... Hvor finner jeg disse spillene? Må jeg på nettet med konsollen? Skal det følge med plater? Det eneste som fulgte med i pakken er manualen til Forza 2. Ellers er ikke spillene nevnt i noen av manualene... Kan ikke skjønne annet enn at disse spillene burde vært svært lett synlige i det du reiv opp esken. Dersom det ikke var å finne i umiddelbar nærhet ville jeg tatt en telefon til butikken du kjøpte det i og sjekket litt.
sunnhetsmannen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Da får jeg ta meg en telefon når jeg kommer hjem. Trodde kanskje spillene kom preinstallert på Harddisken eller noe slikt jeg.
kewell79 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Spillene ligger garantert i bare noen små cover, er du helt sikker på du har sjekket overalt?
sunnhetsmannen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Kan vel lønne seg å dobbeltsjekke det også før jeg ringer og kjefter på en stakkars selger
sunnhetsmannen Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Spillet lå inne i en pappskillevegg i esken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå