Gå til innhold

1-70, hvor lang tid i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å starte med wow igjen, og er litt kjedelig å kjøpe en konto, har litt lyst derfor til å starte på nytt å levle fra 1-70.

Hører at levlinga fra lvl 20-60 er blitt nerfa så det går fortere.

Hvor lang tid sånn ca tror dere det vil ta (days played) å lvle en shaman fra lvl 1-70?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tar ikke lenger tid? la oss si at jeg spiller 3-4 timer hver dag.

Så det altså nå mye kortere tid å levle fra 1-70?

Noen som muligens har prøvd?

Skrevet

hehe jeg vet:) 80 kommer snart, men vil heller ha egen account med egen character som jeg selv har jobba med. men hva er brians kopps 1-70 alliance?

skal spille draenei

Skrevet

Begynte akkurat å levle en ny horde, og Joanas Horde Leveling guide er meget bra =) Sparer mye tid da den viser løpe-ruter, hvilke quest man skal plukke opp, og når man skal gjøre dem ferdig osv. Helt gull =)

Skrevet

Hmm..med en del slack gikk det på 11-12 dager /played før 2,3, så hvis du går inn for det klarer du det nok på tja..7 dager /played

Skrevet
brians kopps er en alliance leveling guide der han viser alle quest du skal gjøre og viser bilder osv

Men, nå som xp er boosta og mengde xp du trenger nerfa, vil ikke da leveling-guidene bli ganske overflødige. Man vil jo levle seg ut av systemet, og være lvl 40 når guiden mener du skal være 35 osv. Det MÅ svi litt for Jame's og Brian tenker jeg.

Skrevet
Hmm..med en del slack gikk det på 11-12 dager /played før 2,3, så hvis du går inn for det klarer du det nok på tja..7 dager /played

ja du kan lyge men det driter jeg i men faen du er så dum enten sitter du 24/7 ja da greier du det men vist ikke så kan du bare hold kjæft. bare pga verdens raskeste greide en uke.

Hva faen? står /played! betyr ikke han han spiller 24/7, kan bruke 1 år på å få 7 dager /played.

Lettere å få lite /played når man spiller lite for da får man rested også

Skrevet (endret)

Personlig så brukte jeg 21 dager på å få warlocken til level60 (/played), slutta veldig mye rundt, utforsket og sånt. Har startet opp en alt nå nylig, og har brukt 5 dager (/played) til lvl45. Sakte men sikkert.. :p

Endret av fredrik
Skrevet (endret)

ja du kan lyge men det driter jeg i men faen du er så dum enten sitter du 24/7 ja da greier du det men vist ikke så kan du bare hold kjæft. bare pga verdens raskeste greide en uke.

Hva faen? står /played! betyr ikke han han spiller 24/7, kan bruke 1 år på å få 7 dager /played.

Lettere å få lite /played når man spiller lite for da får man rested også

om du spiller noen timer vær dag i et år da står det ikke 7 days played. omg

Endret av fredrik
Skrevet
ermh er du dum? om du spiller noen timer vær dag i et år da står det ikke 7 days played. omg

Jeg har levlet en warrior fra 1 - 60 på 6 dager og noe /played. Jeg brukte tiden fra påsken til 1 desember i fjor 2006.

Skrevet
ermh er du dum? om du spiller noen timer vær dag i et år da står det ikke 7 days played. omg

Jeg har levlet en warrior fra 1 - 60 på 6 dager og noe /played. Jeg brukte tiden fra påsken til 1 desember i fjor 2006.

1 time i uken da? omg

Skrevet

1 time i uken da? omg

Jeg levlet da akkurat når det passet meg. Noen ganger spilte jeg mange timer i strekk, andre ganger så ble det en halvtime i løpet av tre uker.

Skrevet (endret)

Hvis man har kjøpt Joanas guid, ble den i går ferdig oppdatert for 1-60 med det nye leveling systeme. Den er nå på verson 1.20 for de som laster ned gamle utgådte ;)

Quote Joana:

In case you guys are wondering what my /played time was when I hit 60 with this character, it was 4 days and 3 hours. But it was by no means a speed run, I was taking my time updating my guide and was AFK for at least 20 hours of it. I think getting under 3 days of play time from 1-60 on a new server is possible now.

Selv har jeg Played time 6d 17h på min Warlock som nå er level 57, har spilt modarat 2 til 4 timer pr dag i ca 3 uker, er inne i uke 4 nå. Jeg har da hele tiden hat profesians enchant tailering på max så fort jeg har hat level til det, med untak av siste outland delen. Har der 350 taiering 346 enchating. Så endel tid har gtt med der, men da har jeg hele tiden kunnet lage min egen armer osv, meget kjekt.

Endret av MrNielsen
Skrevet
Snakker ikke om noe han andre sa.. Snakker om det du quota som jeg da regner med er det du svarer på, ellers hadde du jo quotet han andre? Eller?

Men jaja.. Du er bare 92-modell så skal ikke si noe mer jeg :)

lol så du tror folk som er mindre enn deg er dum?

Les gjennom inleggene dine en gang til før du svarer på inlegget mitt du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...