Gå til innhold

...............


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal på juleball den 19.nov, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gå med. jeg vurderer; hvit bukse, hvite sko, svart skjorte, svart dress jakke. tror dere dette blir seende bra ut? hvor får jeg kjøpt en hvit bukse?

 

Hvis det er den 19. November så har du relativt god tid :) Over 300 dager til neste 19. november ^^

 

Tenker du på dressbukse ? Får kjøpt fra de fleste dressbutikkene (hvor i landet befinner du deg?)

Lenke til kommentar
jeg skal på juleball den 19.nov, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gå med. jeg vurderer; hvit bukse, hvite sko, svart skjorte, svart dress jakke. tror dere dette blir seende bra ut? hvor får jeg kjøpt en hvit bukse?

 

Hvis det er den 19. November så har du relativt god tid :) Over 300 dager til neste 19. november ^^

 

Tenker du på dressbukse ? Får kjøpt fra de fleste dressbutikkene (hvor i landet befinner du deg?)

 

Kanskje han mente desember? :p

 

Cubus og H&M har masse sånt.

Dressmann?

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
tror dere dette blir seende bra ut?

 

Tviler jeg meget sterkt på dessverre.

 

Men er litt problematisk å få tak i hvit bukse nå egentlig, hvite bukser hører sommeren til og derfor veldig få butikker som fører det utover vinteren.

Kan hende du er heldig og finner noen på salg som ikke de har klart å få solgt ut enda.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Får vel nesten føye til at jeg forbinder hvite Armani Jeans med våre nye landsmenn.

 

Og ta med en stram D&G tee =D

 

Men tror nok det beste du kan gjøre er å gå rundt i diverse butikker å se etter rester fra sommer kolleksjonene. Men jeg ville heller gått for sort bukse, er en liten regel om at hvit bukse skal kun brukes rundt sommertider.

Lenke til kommentar

Mye du kan velge blant. Dress, kun skjorte og en vest, blazer og skjorte. Og du må ikke bruke slips. Du kan kjøre uten noe som helst, eller kanskje med et skjerf. Det er uansett detaljene som ofte gjør antrekket til noe spesielt. Et kult og spesielt belte, kule sko eller en rå skjorte.

 

Noe sånt for eksempel, bare for å vise et alternativ.

 

n65217063413196718401kn0.jpg

Lenke til kommentar

Da ville jeg kjøpt en billig dressbukse og vest i samme farge som jakken. (ta med jakken når du handler, er veldig viktig å få akkurat samme svartfarge på jakken og buksen)

 

Forslag:

Sort slimfit dresbukse (finner sikker rimelige på HM for 2-300kr.)

Sort vest (Legg litt mer penger i den, ville sett rundt på butikker som Vic o.l, tipper rundt 1000kr)

Da har du ca 700kr igjen, for de ville jeg kjøpt en tynnt skjerf som skal brukes isteden for slips inni skjorten, koster rundt 2-300kr for et pent ett. Viss du ikke har belte, kjøp et helt enkelt ett fra HM for 100kr. (Belter skal være enkle og skape helhet i antrekket og ikke trekke oppmerksomheten vekk fra antrekket og til belte, her feiler MANGE).

Viss du har penger igjen, så kikk etter mansjettknapper, mange steder får du billige og pene mansjettknapper.

Går utifra at du har dressko fra før og så kan du bruke den skjorten din og evn. jakken viss det blir kaldt.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...