Gå til innhold

Spørsmål om-Final Fantasy X(10)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har kommet til Seymour for andere gang (da han er død :p) og jeg driver og trener...me de robotene :p

:p fordi jeg er for svak -.- xD men jeg lurer på en ting, jeg så på en video på youtube og der sa en at du får en heftig skill når du har brukt 80!! overdrives(lenge til for meg tror jeg da)...la meg komme til spørsmålet....

1: Får man noen bra skill før 80 overdrives(Det var en som sa at du får veldig bra skill når du har brukt 80 overdrives på hovedpersonen(TIDUS))

2: Kan man se hvor mange overdrives du har brukt

3: jeg har tenkt og kjøpe Final Fantasy XII (12) burde jeg? alle sier den er mye bedere enn FF X men lurer på hva dere synes.

Takk For Hjelpen.

Mvh: Mafiman

EDIT: Her er filmen som jeg så den heftige skillen :p

(det er da henne jenta kaster ballen til han Tidus...eller rikku kaster til Tidus -.-)PS skillen begynner før---.....

soz jeg er trøtt er rar -.-

Endret av mafiman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har kommet til Seymour for andere gang (da han er død :p) og jeg driver og trener...me de robotene :p

:p fordi jeg er for svak -.- xD men jeg lurer på en ting, jeg så på en video på youtube og der sa en at du får en heftig skill når du har brukt 80!! overdrives(lenge til for meg tror jeg da)...la meg komme til spørsmålet....

1: Får man noen bra skill før 80 overdrives

2: Kan man se hvor mange overdrives du har brukt

3: jeg har tenkt og kjøpe Final Fantasy XII (12) burde jeg? alle sier den er mye bedere enn FF X men lurer på hva dere synes.

Takk For Hjelpen.

Mvh: Mafiman

EDIT: Her er filmen som jeg så den heftige skillen :p

(det er da henne jenta kaster ballen til han Tidus...eller rikku kaster til Tidus -.-)PS skillen begynner før---.....

soz jeg er trøtt er rar -.-

1: Skjønner ikke helt spørsmålet.

2: Tror ikke det

3: FF X er en god del bedre enn 12'ern, story, kamp og gameplaymessig. Eneste er at 12'ern har noe bedre grafikk. (Obvious)

Skrevet

1: Skjønner ikke helt spørsmålet.

2: Tror ikke det

3: FF X er en god del bedre enn 12'ern, story, kamp og gameplaymessig. Eneste er at 12'ern har noe bedre grafikk. (Obvious)

k takk =) har redigert så nå burde alle skjønne det :p

Skrevet

Tja. Blitz Ace er jo superdupert, men mange av de litt bedre overdrivene er fortsatt veldig gode. Auron's Shooting Star er must. Den beste overdriven er imidlertid Rikku's Mix :D Du Trenger 10 overdrives av den 1. for å få den 2. så 20 for 3. 40 for 4. og 80 for 5. noe sånt ;S

Skrevet

På Tidus får du Slice'n'Dice (treffer 6 ganger) etter 10 Spiral Cut. 20 til av hvilkensomhelst gir Energy Rain (treffer alle), og etter 50 til vil du endelig få Blitz Ace (8 treff mot en fiende, 9 om du klarer å trykke X riktig).

Om du vil bruke Rikku's Mix, gå hit for en liste: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/197344/14551

Når det gjelder de andre er det valgfritt. Lulu's Fury kan til tider treffe Mortibody som siden vil absorbere hp fra Seymour når han dør for å holde seg i live(først 4000, så 3000, så 2000, og siden 1000), Kimahri har tvilsomt noe brukbart nå utenom selfdetruct som du kan bruke ved slutten sett at du brukte Lancet på en Bomb fiende (finn ut hvor my skade det gjør, sende Seymour hp litt under det du fikk og avslutt). Aurons Shooting Star har 'eject' (sender en fiende ut av kampen uavhengig av hp, ingen exp tror jeg), men det virker ikke på bosser. Wakka's Element Rels er definitivt en av de mest ubrukelige overdrivene.

Skrevet

Jeg har ikke spilt igjennom FF X enda, men så langt synes jeg FF XII er bedre enn FF X.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke spilt igjennom FF X enda, men så langt synes jeg FF XII er bedre enn FF X.

Motsatt enn meg, som syntes Final Fantasy X er mye bedre enn Final Fantasy XII .. Spillet virker som litt mer "Girlpower" opplegg, og jeg liker historien mye bedre i Final Fantasy X .. Den skarer seg bare i XII

Edit: Typo

Endret av Darkbuster
Skrevet

ekstremt skuffa med FFXII, likte ikke helt det med bevegelse i kampene, det har jo absolutt ingenting å si (utenom det at du kan unngå noen fiender). Kanskje de greier å få det bedre til i FFXIII, hvis de velger samme slåssesystem. For det meste greier historiene i begynnelsen av FF spilla å binde meg helt til spillet, gikk uheldigvis ikke sånn med FFXII =/

Skrevet (endret)
3:

Motsatt enn meg, som syntes Final Fantasy X er mye bedre enn Final Fantasy XII .. Spillet virker som litt mer "Girlpower" opplegg,

Eg håper du mener FF X-2 nå og ikke FFXII!??

Endret av Diesel_
Skrevet
3:

Motsatt enn meg, som syntes Final Fantasy X er mye bedre enn Final Fantasy XII .. Spillet virker som litt mer "Girlpower" opplegg,

Må være FF X-2. FF XII er jo ikke akkurat "girl power" i spillformat (mer politisk dialog i spillformat).

Skrevet

3:

Må være FF X-2. FF XII er jo ikke akkurat "girl power" i spillformat (mer politisk dialog i spillformat).

Mente så klart Final Fantasy X-2 .. Final Fantasy XII er jo et knall spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...