Gå til innhold

Ultimate hodetelefoner for mp3,flac


khelben

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg noen rimelige hodetelefoner AKG K26P til min mp3 spiller. Bruker AKG K271 studio til stereo (meget bra hodetelefoner.) Er det noen som kan komme med tips om enda bedre hodetelefoner til mp3 spiller??

Kan enten være plugger så sant de ikke ramler ut hele tiden eller klokker. Siden de skal brukes til en Creative Zen Touch mp3 spiller bør de være lettdrevne. Vurderer å få meg ny mp3 spiller som støtter FLAC (Free Lossless Audio Codec tror jeg).

Endret av khelben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klokker eller plugger?

 

De ultimate.... jo det er technics sine mk2 (DJ1210E-S), det er faktiskt som å legge seg i en stille stille blomster eng langt ute på landet med de feteste høytalerne du kan tenke deg...gaffa rundt hodet.. heheh..

 

RP-DJ1210E-S_4.jpg

 

 

Vel technics'ene er aktive og spiller like klart og fint på lavt som på høyt og de blokker ut all uønsket lyd utenfra. Det betyr at du kan ta med disse og mp3 spilleren din på disko og høre på din egne musikk om du ikke liker DJ'en + de kan brettes sammen og ha i lomma når de ikke her i bruk :D

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Filter musikk må du ringe til. Kjenner han(Roland Lifjell) som eier of driver butikken og han driver ikke stort, men det er god service og en kyndig mann :) Er du i Oslo kan du ta turen til butikken eller ring Tlf. 22828580 / 91192092 som postet på web siden. Når det gjelder Ljudia så kan du ringe der også og snakke med butikken på Grunerløkka - de skaffer det meste selv om det ikke er postet på webshop.

 

Som sagt er det mulig det har kommet en ny modell av de samme .. personlig har jeg hatt mk1 og 2 og har vært veldig fornøyd. Mk1 har jeg hatt i nesten 8 år og de er fortsatt like gode. Forskjellen på mk1 contra mk2 er kun at de er sølvfarget og har kablen i kveil kontra mk1 som er sorte og har rett kabel. Begge har mini jack og vanlig jack.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Filter musikk må du ringe til. Kjenner han som eier butikken og han driver ikke stort, men det er god service og en kyndig mann :) Er du i Oslo kan du ta turen til butikken eller ring Tlf. 22828580 / 91192092 som postet på web siden. Når det gjelder Ljudia så kan du ringe der også og snakke med butikken på Grunerløkka - de skaffer det meste selv om det ikke er postet på webshop.

 

Som sagt er det mulig det har kommet en ny modell av de samme .. personlig har jeg hatt mk1 og 2 og har vært veldig fornøyd. Mk1 har jeg hatt i nesten 8 år og de er fortsatt like gode. Forskjellen på mk1 contra mk2 er kun at de er sølvfarget og har kablen i kveil kontra mk1 som er sorte og har rett kabel. Begge har mini jack og vanlig jack.

Åh, takk! Jeg er så glad dette forumet har hjelpere som deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
sennheiser hd25 er kjent for å være veldig gode, dog dyre (1500+) portable hodetelefoner...

 

Men de kan kanskje være litt tungdrevne rett fra en spiller... jeg synes Audio Technica ES7 låter bedre rett fra en hodetelefonutgang, uten forsterker.

Det er et godt poeng, spesielt siden creative har noen av de svakeste uteffektene på spillerne sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...