Gå til innhold

Navnendring av hwbot team


Anbefalte innlegg

Endel av dere kjenner kanskje til at vi har et hwbot team som driver å ødelegger datamaskinene sine for å få de til å gå fortere.

 

Vi har i litt over et års tid nå hatt et eget lag som har lagt ut resultater på hwbot. Navnet på dette teamet er idag Diskusjon.no OC team. Dette navnet ble laget i en fei, og det er nå på tide å velge et ordentlig navn.

Målet er at teamet på hwbot skal være et samlingspunkt for alle de som driver med overklokking her i landet. Ikke bare de som holder til her på diskusjon.

 

Så planen er nå at dere kommer med forslag til navn på teamet og så stemmer vi over navneforslagene etterpå.

Kriteriene er at det skal helst ikke være kjempelangt, og så må det være veldig lett å forstå.

Maks et forslag pr person. Derfor tenk veldig godt igjennom hva du vil teamet skal hete.

 

Noen forslag jeg allerede har fått inn er:

- Norway OC team

- Norwegian Overclockers

- Norwegian Overclocking Community

 

 

Fakta om hwbot:

Hwbot er en database som samler resultater fra personer over hele verden.

Den inneholder alt fra standardresultater til verdensrekorder, fra 486 til Penryn.

Brukere får medaljer og poeng etter hvor gode resultatene deres.

Det deles inn i alt mulige slags kategorier, og vil du vite mer så anbefaler jeg et besøk på hwbot.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer også for det siste, var forresten mitt forslag.

Men jeg syntes det er på tide å endre navnet vårt, på denne måten kan vi samle overklokkere fra hele landet uten at de nødvendigvis må føle tilhørighet til dette forumet.

 

Edit:

Flott om folk lufter andre navneforslag også!

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Syns personlig at det blir feil å bytte navn da miljøet her er knyttet kun opp mot denne diskusjonssiden og ikke andre norske forumer/sider. Ev så kunne en opprettelse av en uavhengig hjemmeside som kunne tiltrekke seg andre norske overklokkere.

 

Et annet argument er at det finnes ingen andre overklokkingsteam der som prøver å omfavne hele landet sitt, f.eks Togo OC team så for meg blir det helt feil å bytte navn.

 

Bare ha navnet som sier litt om tilhørigheten og hvem dere er. Eneste tillegget dere kunne hatt er Diskusjon.no OC team Norway men igjen føler jeg det overflødig da det norske flagget vises uansett.

 

edit:

 

Så til MOD om du kan legge til et alternativ til på pollen om ingen endring så hadde det vært konge.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

Å ikke endre navnet er ikke et alternativ tror jeg.

 

Men å si at det ikke er noen andre team som prøver å omfavne hele landet sitt er det største tullet jeg har hørt på lenge. Da kan du ikke ha vært mange minuttene inne på hwbot og kikket. Veldig mange av de 20 største teamene er faktisk rene landslag. Hwbot topp 20

 

En annen ting som er tullete å si er at miljøet er kun knyttet opp til diskusjon.no... Jeg kjenner personlig veldig mange som overklokker og som henger på XS, techsweden osv, men som ikke bruker 1 minutt i løpet av et år her på diskusjon.no.

Da blir det for dumt å si at det er kun vi som er her jevnlig som teller. Hwbot er for alle, og da skal ivertfall jeg gjøre mitt beste for å holde det slik.

 

Det beste hadde vært å hatt et kort navn. Men da ingen kommer med flere alternativer og pollen kom opp før noen hadde kommet med noen flere alternativer så får vi forrandre navn igjen ved en annen annledning, hvis folk egentlig ikke liker dette navnet.

 

Målet mitt med alt arbeidet jeg legger ned i dette er jo å samle miljøet her i landet mest mulig. Da hjelper det ikke akuratt om vi skal ha masse communities som sitter på hver sin haug og er uvenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...