brucelee.will Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 hei, jeg lurer på om det finnes noen addons for hjelp med questing, som kan vise koordinatene til quest og slikt . takk for svar
Invisigoth Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Synes denne er grei: http://www.wowinterface.com/downloads/info...ightHeaded.html Henter cords og info om questene fra wowhead. Fikk ikke insert link knappen til å fungere så copy and paste linken Edit: Linken funket vist likevell så det er bra! Endret 25. november 2007 av Invisigoth
TSP Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Faller ikke noe av moroa bort når du vet alt om questene? Men det er min egen mening.
Kleivis Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Faller ikke noe av moroa bort når du vet alt om questene? Men det er min egen mening. Nei, questing er kjedelig og for mange starter spillet på lvl 70.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Faller ikke noe av moroa bort når du vet alt om questene? Men det er min egen mening. Du gjør jo questa selv om du vet hvor det er:) andre spill følger du jo bare en pil til målet. for eksempel oblivion. men man gjør jo questa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå