Gå til innhold

Spill som varer en stund.


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

tja. for meg er det ikke noe vanskeli å svare på. total war spillene er noe som kan holde dg opptatt i år :)

spelte rome:total war først (synes det er bra fremdeles) så kom medival 2 ut i 2006, og har spilt det siden. utrolig mye å jørr, går man lei, kan man bare skru op vanskelighetsgraden :)

genialt spill etter min mening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de begynt å remake spill også nå :no:

 

Ta det med ro, Anniversary betyr bare at det er ti år siden det første Tomb Raider ble sluppet, så TRA er en hyllest til det spillet og en gave til fansen. Det neste "ekte" Tomb Raider kommer nok om en liten stund, så ta det med ro. For øvrig føles TRA ikke som en direkte remake, men mer som en "best of Tomb Raider 1". Det blir neppe en Tomb Raider: Anniversary 2 som hyller det andre spillet go så videre. ;) De starter heller ikke en trend, skjønt Doom 3 var jo en remkae av Doom 1...

 

Skjønt hvem hadde hatt noe imot en remake av Maniac Mansion? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Prøv runescape :O Spillet er VELDIG vanedannende. Det er et MMORPG, og det tar mer enn 1år og komme i max lvl :O

 

www.runescape.com

 

Har en runescape gubbe i lvl 120.. Og nei, det tok ikke 1. år, men 3..

(Og til dere som sender PM en gang om dagen, om dere kan få filen, så Nei. ;))

Lenke til kommentar

Bare synd enkelte mission er helt avhengig av at du kjører sinnsykt raskt på en liten grusvei, men fysikken var helt håpløs. Jeg prøvde et mission syv ganger på rad før jeg med en tilfeldighet klarte det, bare for å få et lignende og enda vanskeligere mission etterpå... :( Klarte jo det også til slutt, men det var en gedigen nedtur. Skal de først være så avhengig av bilkjøring burde de gjøre bilkjøringen mulig for vanlige folk. *sukk* Det er akkurat som i GTA3 der du må kjøre en båt og samle opp pakker. Jeg gav opp etter en stund fordi fysikken var altfor dårlig. Båten spratt som en sprettball over bølgene totalt ute av kontroll, så jeg skjønner ikke hvordan det skal være mulig å gjøre det.

 

For øvrig sier det kanskje sitt at jeg etter en stund begynte å kjøre svært målbevist rundt i både Libery City og San Andreas uten å gidde å bruke kartet fordi jeg kjente byene like godt som hjembyen min. :D (spilte ikke Libery Cities noe særlig fordi jeg fikk mer enn nok av det ekte åtti-tallet.)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg vil varmt annbefale Morrowind

 

Morrowind er forgjengeren til Oblivion og du vil garrantert kjenne deg igjen, selv om grafikken er en del dårligere. Men selv med dårligere grafikk så er det altid mye å gjøre og du har et stort område å utforske med masse ruiner, skipsvrak, huler og graver.

 

Det er flere forskjellige våpen og armor enn det er i Oblivion og det gjør at noen våpen blir ganske "unik", og siden spillet ikke har havok så er det faktisk mulig å dekorere hjemmet ditt :!:.

 

Selv om dette spillet begynner å dra på åra, så har jeg investert sykt mye tid i det, 100t +.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Warcraft 3: The Frozen Throne siden 2004, og jeg har enda ikke gått lei. 0.o

 

Med på kjøpet kan du laste ned moden DotA, som er utrolig gøy og som man ikke går lei av med det første. Spilt det over et år og synes stadig det er like morro.

 

Civilization IV varer lenge da ett game varer i mange, mange timer, spesielt på LAN.

 

Ellers er jo Trackmania et spill du stadig kan plukke opp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De spillene jeg har blitt sittende med leeenge, og tatt opp igjen og igjen etter flerfoldige år er:

- Doom (1 og 2)

- Diablo 2

- Starcraft

- Warcraft 3 (til en viss grad også 2)

- Unreal Tournament 2004 (PC-en min takler ikke helt 3-eren :p)

- Transport Tychoon

- World of Warcraft

 

Bare noen tips... :) Kanskje de ikke slår helt an for deg, men hvem vet. Disse skaffes uansett skammelig billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...