Gå til innhold

Reklamering for wow-toolbox

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Vær dag så whisprer noen meg og reklamerer til denne siden.

http://www.wow-toolbox.com/

Noen som har opplevd det samme

Server: Burning Legion

Er veldig iriterende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

for og få svar om det bare skjer med meg

Skrevet

Kjøp en konto for 179 kr og prøv med dette :p

Tired of the time it takes to get to 60 or 70? It can take WEEKS or MONTHS for most people to level that far. Our Stat Changer can get you to 60-70 in less than 2 days! WoW Stat Changer works by allowing you to change ANY stat on your character. This enables you to do insane damage to creatures. Use this to solo instances (perfect place to level and the drops are really nice)

DETECTION UPGRADES: The Stat Changer is now COMPLETELY UNDETECTABLE! New injection algorithm disables wow_warden.dll, preventing blizzard's anti-hack scanner from running.

Men seriøst, statsen ligger jo lagret på serveren. Du kan jo ikke uten videre bare hacke statsen. Du sender til serveren at du vil bruke frost bolt, serveren sender så damage og slikt tilbake. Det funker ikke slik at du sier "jeg tar 243-267 damage".

videoen kan jo være fra privat server o.l.

Har ikke skjedd meg, men jeg synes seriøst Blizzard burde få fingeren ut når det gjelder SPAM. Jeg er level 43, og synes jeg har rapportert hundrevis av folk for å spamme ned "buy gold here", "wow-guides only $$" etc. :-/

Skrevet

Jeg fikk sånn melding fra en kar når jeg logga på en alt på en server jeg ikke har spilt på en stund. Han sa "You suck" og ett eller annet og reklamerte til siden. VELDIG teit spør du meg, men folk fortsetter å reklamere for ting hele tia for det er alltid noen som gjør det de vil at de skal gjøre, ikke noe vi kan gjøre med det. Men før han sa det til meg, invita han meg til en gruppe, så whispera jeg han "?" og da sa han det. Folk betaler jo for å slippe å spille nå! Lurer på hvordan WoW hadde vært uten alle de folka som kjøpte gold og powerlvling og alt det der. Sikkert mye færre noobs rundt omkring, og da mener jeg de folka på lvl 70 som spør sånne teite spørsmål. Sånn "what is enchanting?", så har de 375 i skill i det. Det her har jo tatt av helt, kanskje jeg overdrev litt nå, men jeg følte jeg måtte si noe. Og nå er jo jeg veldig trøtt og det er sikker mange skriveleifer her. Takk for at dere tok dere tid til å lese alt det jeg skrev, selv om jeg tok litt av selv her.

Skrevet
Blir invited hele tiden, skikkelig plagende =/

Prøv addonen SpamMeNot.

En addon som sperrer whisper/talk/invite fra lvl 1 folk :)

Den er min favoritt ^^

Skrevet

Hmm.. Fikk denne selv nå fra en "Markitade";

Dude, you suck, stop being a n00b.

Download the Stat Changer for WoW.

www-toolbox.com

Begynner å bli mektig lei all denne spammingen. Står konstant 2-5 stykk utenfor AH og maser i tillegg :/

Server: Ravencrest

PS:

Noen som husker navnet på den addonen som ignorerer alle lvl 1?

Skrevet

de er mange programm for og forhindre dette, men jeg lurer egentlig på hvordan de går ann at de ikke blir bannet... jeg var i orgrimmar og en jævel sto der og reklamerte, jeg raporterte han og dro til outland... spiller i 5 timer og logger in på min alt.. hva finner jeg ? den samme gold selgeren ...

Skrevet
Jeg fikk sånn melding fra en kar når jeg logga på en alt på en server jeg ikke har spilt på en stund. Han sa "You suck" og ett eller annet og reklamerte til siden. VELDIG teit spør du meg, men folk fortsetter å reklamere for ting hele tia for det er alltid noen som gjør det de vil at de skal gjøre, ikke noe vi kan gjøre med det. Men før han sa det til meg, invita han meg til en gruppe, så whispera jeg han "?" og da sa han det. Folk betaler jo for å slippe å spille nå! Lurer på hvordan WoW hadde vært uten alle de folka som kjøpte gold og powerlvling og alt det der. Sikkert mye færre noobs rundt omkring, og da mener jeg de folka på lvl 70 som spør sånne teite spørsmål. Sånn "what is enchanting?", så har de 375 i skill i det. Det her har jo tatt av helt, kanskje jeg overdrev litt nå, men jeg følte jeg måtte si noe. Og nå er jo jeg veldig trøtt og det er sikker mange skriveleifer her. Takk for at dere tok dere tid til å lese alt det jeg skrev, selv om jeg tok litt av selv her.

Noen som har spilt runescape? Husker ikke om det var goldsellerspammerssomspammawarroc :D

Savner faktisk runescape litt :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...