Gå til innhold

Gode musematter til spilling?


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

 

Jeg vet det finnes forskjellige musematter til forskjellige type spilling og slikt. Må innrømmej eg ikke har peiling på hva som er bra, og ikke er.

 

Så kan noen anbefale noen musematter til spilling? Spiller for det meste FPS hvis det skal ha noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den musmatten lydløs? Er selv på utkikk etter en ny god musmatte til min kjære G7. Problemet er at mange av mattene jeg har prøvd bråker for mye.

 

Den er rimelig lydløs ja.. ;) Det har kommet en ny 5L(vet ikke hvor ny.. er ikke så oppdatert på mattefronten) så vet ikke om den bråker men den gamle jeg har som er blå svart og hvit osv er ganske lydløs.. har kjørt en G7 på den først.. nå en G5.. G5ens ledning bråker mer enn musa glir ihvertfall xD

Lenke til kommentar
Selv har jeg denne.Er godt fornøyd men den.To sider en glatt,andre litt "ru"

http://www.razerzone.com/index.php?main_pa...p;products_id=3

 

Kan anbefales, men ville ha tatt vare på embalasjen, ettersom det går an å bøye den, hvis man er uheldig. Det skjedde på tur til/fra LAN for min del, og kan ikke bruke den grove siden, for da sitter ikke matten fast i benken.

 

Men det er jo den glatte siden som er best til normal bruk. (Med Razer Copperhead / Logitech MX Revolution)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Steelpad 5L er den beste musematten jeg har prøvd, har prøvd temmelig mange også.

Jeg sitter med en Razer Mantis Speed, men satser på å få en 5L til jul så jeg kan prøve denne også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...