Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har satt opp Tour de France manager lag? :)

Tourmanager? Jepp. Jeg har satt opp lag ;)

Har Cunego, Evans og Kirchen som kapteiner. Hvem har du?

Skrevet (endret)

Har Evans, Kirchen og Sastre. ;) Tok sin tid å få satt opp, manglet 0,1 mill hver eneste gang for å få det perfekt. :p

Endret av Redneck
Skrevet
Tipper Freire vinner idag.

KONGE :D

Sku ønske han svensken der kom inn og kommenterte finished i hver etappe :D

Fantastisk å høre på, smatidig som det er Kurt-Asle som vinner VM'et! ;)

Skrevet

Skuffende, tydelig at spurterne tok det litt forsiktig og ikke presset seg frem. Jeg tenkte når det var 1000 meter igjen og jeg så at Thor lå på der han lå at nok burde ligget på den andre siden der var plass

Skrevet

Veldig skuffende av Thor idag.... Cavendish er igjen raskest.

Synes at det er rart at Thor ikke har noen hjelpere helt i slutten, når hele laget er basert på å vinne spurter. Laget er bygd rundt Thor. Jeg synes ikke at Thor's lag er så sterkt som det burde være.....

Skrevet (endret)

Irriterende å se at Thor også sitter og kjører. Han slepper flere ryttere forbi seg og taper viktige poeng... :/

Endret av miniPOK
Skrevet

Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen.

Skrevet

For at Thor skal klare det så tror jeg han en dag må komme ut i et brudd og få med seg 6-7-8 poeng i mellomspurtene samt at han kommer topp 3 i mål...

Skrevet (endret)
Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen.

Det er så få flate etapper i årets tour, at han er nødt til å være med å kjempe om seieren hver eneste flate etappe, hvis han skal ha håp om den grønne trøya.... nå er jo både Freire og Kirchen foran Thor. Ikke at Kirchen kommer til å gå for den, men Freire er skummel.

Ny spennende etappe idag - Vi er kommet til fjellene! Blir spennende å se om svakhetene Cunego viste på forrige harde etappe, er sanne.... Håper vi får en spennende avslutning! ;)

Endret av Kalle_92
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan Kirschen er i fjellene. Men han leder sammenlagt, og vil gå for det, så han vil sikkert være med å kjempe selv på fjelletappene. Da vil han også ta dyrebare poeng også, så når de flate etappene kommer så vil forspranget være større. Blir dette tilfellet, så må C.A være på sitt ypperste og Thor må ta poeng på så mange mellomspurter, og i mål som mulig.

Jeg håper heller at Arvesen kan få sjansen en dag.

Skrevet

Helt enig. Håper Arvesen får sjansen til å gå i brudd. Hadde vært så bra hvis han fikk en etappeseier i touren også! Han har jo vært så nære!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...