AG Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg føler for å sutre litt! Argh. Nå har jeg spilt både Assassin's Creed og Crysis, og begge hadde cliffhangere, altså slutter hvor det var åpenbart at det kommer en oppfølger og spillet avsluttes midt i historien. Dette prinsippet funker sikkert fint for Glamour, Hotell Cæsar og "Days of our lives", men for spill som utgis hvert andre eller tredje år så er det utrolig dårlig. Jeg vil ha en konklusjon, helst i "Fallout format", hvor jeg redder dagen og konsekvensene av mine valg spilles opp for meg. Jeg vil vite at historien er slutt og at jeg slipper å vente i årevis på fortsettelsen. Takke meg til spill som "Bioshock" og "The Witcher", som ikke bare har bra, givende slutter, men som faktisk slutter. Det er helt greit å ha oppfølgere, men da må historiene stå på egne ben, uten å bli avsluttet årevis senere. Fortsetter det slik så håper jeg det blir merking av spillene, for eksempel: "Seriebasert spill, del 1 av 3", eller: "Enkeltstående spill". Sånn, da var det ute av systemet!
Toxin Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enig, med unntak av HL serien som klarer dette uten å irritere meg. Kjenner jeg blir sugen på mer, men vet også at HL er en populær nok serie til at det vil komme mer garantert, og at spillene sannsynligvis blir bra. ...men generellt sett utenom så er det noe dritt. Bør ikke være noe problem å kneppe inn en hel historie i et vanlig spill!
archongamer Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nå har det vel aldri vært tvil om at AC var tenkt som en franchise for Ubisoft, og at det ville komme flere med tiden. Har selv ikke fått kommet i gang med spillet, så hvordan slutten er vet jeg ikke, men Ubi har vært helt klar på at det vil komme oppfølger(e) til AC. For min del er det ikke så nøye om slutten legger opp til fortsettelse eller er ferdig så lenge det er gjort gjennomført. Kan være like bra med et spill som gjør deg så nyskjerrig at du knapt kan vente med å fortsette historien..
Book Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Eller den utrolig cheesy slutten på siste Rainbow six spillet. "To be continued" på sort skjerm. *Kaste opp* Er med andre ord enig. HL går greit da ettersom episodene er designet på denne måten. Endret 22. november 2007 av Book
Benbjo Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Episoderbaserte spill er helt greit, forutsatt at oppfølgeren ikke kommer ut etter for lang tid. 2-3 er altfor mye spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå