Gå til innhold

Trær som vokser ut av en mann


Anbefalte innlegg

Tremannen blir han kalt, følte med en gang en virkelig medlidenhet for han med en gang jeg så artikkelen.

 

Håper de klarer å redde han, må jo være helt forferdelig å ha slikt voksende på seg.

Lurer på om det ikke går ann å bare skrape eller operere det bort?

 

 

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=186241

http://www.news.com.au/story/0,23599,22768...ml?from=mostpop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jo være helt forferdelig å ende slik, håper virkelig ikke hendene og føttene har fått varige skader under der.

Hvis det er vortelignende vekster som de sier i artikkelen, finnes det nok metoder som "dreper" dem og gjør at de faller av automatisk. Eksperter hevdet at de kunne kurere ham, men armene og føttene hans må jo bli helt ødelagt av arr når han blir kvitt hva enn som feiler ham.

Håper virkelig de får gjort det bra for ham, han har nok ikke hatt det helt greit det siste tiåret :ermm:

Endret av maartin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

HPV-viruset blir man aldri kvitt, men det er forskjellig hvor plaget de som er smittet blir av det. Det de derimot kan gjøre er å selvfølgelig fjerne en del av vortene og samtidig gjøre det ytterste for å kunne gi mannen best mulig immunforsvar. Jo sterkere det er, jo mindre plaget vil han bli av nye vorter. De fleste mennesker har dette en eller annen variant av dette viruset i kroppen eller blir utsatt for det i løpet av livet, men de fleste vil klare å holde det i sjakk. En del er f.eks mye plaget av vorter i barndommen, men klarer å danne antistoffer mot vortene etter hvert slik at plagene går over av seg selv, noe som tydeligvis kroppen til denne mannen ikke greier.

 

Det sto jo også i artikkelen at det ikke var snakk om en kur, men kanskje behandling slik at han bla. kunne bruke hendene sine igjen. Man kan fjerne utvekstene, men dreper ikke viruset som forårsaker dem. Medisiner som dreper virus er såpass hard kost for kroppen at det ikke bør gis med mindre alternativet er mye verre, les behandling av HIV/AIDS, og selv der er det en del som ikke orker å gå på medisinene fordi de blir så syke av dem.

 

...og jeg vil våge å påstå at det vil være bedre for ham å være full i arr enn å være full i vorter.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Nå veit vi hvor ideen om enter kommer fra. Tolkin har tatt det fra gammle fabler om levende trær, og dem igjen kom fra fortellinger om olk som led av lignende sykdom. Lurer på om det er andre fabler som kommer fra virkeligheten. Hvet att det er en sykdom som får huden til og se ut som skjell, fiske menn osv.

 

Må være kipt og ha slik en sykdom, så ikke behagelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

De vil sikkert at allmenntilstanden hans er best mulig før de begynner å operere på ham, vil jeg tro. Og vorter er jo bare hudceller som oppfører seg litt annerledes enn det de ellers skal, så det er en viss fare for at det er nerver og dritt i vortene ja siden de i bunn og grunn er vanlig hud.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Off stakkars menneske.. Styggeste vortene jeg noensinne har sett. Mest sannsynlig stinker det råttent av hele fyren, samtidlig så klør og stikker det konstant. Skal ikke engang nevne fluene og hva de kan finne på og gjøre :ermm:

 

Det er vorter, ikke sår. Betente sår lukter råttent, vorter er bare hel hud og lukter ikke noe mer enn resten av kroppen så lenge huden er noenlunde ren. Så det tror jeg ikke er det største problemet hans.

Lenke til kommentar

Der tar du nok feil , det er normalt at vorter lukter.

 

Har selv opplevd dette, uansett hva jeg renset med så lukta det fortsatt . Fant en fotkrem som tilslutt drepte vortene

 

Vist de vortene på den mannen hadde vært luktfrie , så hadde vel ikke fluene svermet rundt som besatt

 

står litt mer om vorter og lukt her : http://www.herbs2000.com/disorders/warts.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...