Gå til innhold

Maxtor 8mb kontra 2mb


Anbefalte innlegg

Hepp

 

Bestilte meg ny disk da min gamle røyk, den hadde 2mb cache hvorav den nye skulle hatt 8mb cache, men av en eller annen årsak har den webshoppen jeg bestilte fra funnet ut at de sender meg 2mb cache versjon da de gikk tom for 8mb cache. :cry:

 

Det jeg lurer på er da om det er noe merkbar forskjell på diskene, det er da snakk om en 120gb maxtor sak udma 133.

 

Oppsummert; Bør jeg sende min 2mb cache sak tilbake for å få den jeg skulle hatt, er det verdt bryet, tar meg en 1 time her i oslo, buss, trikk og kø...

 

Thorsan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, det spørs hvor ivrig du er på å få det du vil ha..:D

en annen kar jeg snakket med hadde kjøpt seg de nye WD 120 diskene med 8MB, og han sa at du merket 0 forskjell i vanlig bruk over nettverk osv...Den eneste forskjellen var når han flyttet filer fra en disk til en annen, da merket han en liten forskjell...Har ikke testet 8MB selv, så svaret er kun basert på hva han sa han hadde opplevd...

 

Tror neppe jeg hadde tatt meg bryet med å dra innom for å mase etter en annen disk bare så det er sagt...:)

Lenke til kommentar

la oss si det slik da, disken kommer til å bli brukt til å lagre relativt store filer, blir vel G: eller noe (ilustrere at denne ikke raides) da jeg skal raide 2*80gb hvor installert sw ligger.

 

 

Alt henger egentlig ihop med at jeg er stein lat og ikke har lyst/ork til å levere disken på posten igjen.

 

 

Thorsan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...