Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Wow er et vanedannende drittspill. Men skal innrømme at jeg spiller enda.

Skrevet
Ja, de er enten ex-gamere, eller så har de aldri spilt det før.

Hvis noen konstant klager over hvor forferdelig jækla elendig ubrukelig WoW er, men fremdeles spiller det...

Ja, da har de virkelig ett problem :)

Skrevet

World of Warcraft er så full av rappkjefta drittunger at en kan spy galle og art gjengen burde få sparken for å lage noe av muligens verdens teiteste design på armor og våpen.

Ugh! Jeg er en stor farlig orc i rosa skjorte og grønne sko! Jeg har en epic øks som er helt lik ut den jeg fikk på lv8, men Blizzard regner med at hjerne kapasiteten våres er så liten at vi ikke bryr oss eller husker. Det er kule raid plasser som du bare må reise til 15 ganger for å få det du har lyst på...og når du får det så kommer det en ny expansion....

Bah, wow er et forbanna bra spill som råttner dypt dypt innenfra. Shiver me timbers!

Nok jamring for denne gangen...

Skrevet

Slutta 27/11-07 etter 13måneders gaming ble jeg rett og slett lei av imbalance, både i pve og pvp... Kom meg opp til og inkludert Anetheron i MH og 1805 rating i 5v5, men innså selv at jeg hadde blitt en smule avhengig, og sluttet...

OMG WOW SUGER HERREGUD FOR NOEN NERDS...

ja... jeg har vært der selv, og innser det først nå

/sarcasm off

Skrevet (endret)
World of Warcraft er så full av rappkjefta drittunger at en kan spy galle

Huff ja. Virker som om den mentale alderen synker drastisk på mange med en gang, og hver gang, de logger på WoW. Nå vet jeg ikke hvordan det er i andre MMORPG, men godt mulig det er det samme.

Som feks tidligere i dag. Var ute og minet og landet ved siden av en Khorium vein. Begynte å hakke løs når en horde rogue landet ved siden av meg(jeg er også horde forresten). I det jeg har lootet den første oren begynner han å mine og får med seg 1 ore han også. 2 sek senere får jeg en whisper: "lol i beat you n00b. l2play pl0x"..

Det er godt mulig fyren var 50 år gammel, men den mentale alderen var i hvert fall veldig lav. Og det er så utrolig mange slike i WoW.

Men heldigvis har jeg funnet en guild med oppegående folk og har kompiser som spiller, og derfor spiller jeg fortsatt. For jeg liker spillet veldig godt, kan bare ikke fordra mange av folkene i det.

Og de som liker å snakke om hvor nolife WoW-spillere er ler jeg bare av. Dette er som regel folk som sliter litt med diverse selv og må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Er sikkert stor sjanse for at de er pcnerder selv også :)

Endret av San_Lopez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...