Gå til innhold

Flere som synes at Crysis virker kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk et sterkt inntrykk over at Crytek ønsker å dra litt penger utav prosjektet jeg.

 

 

"Hey, vi får jo mega omtale i media ang. spillet vårt, hva med å kutte ut den planlagte slutten og legge på en simpel getway ?"

"JA!!, så legger vi inn en simpel slutt dialog " I'm going in!"

 

 

 

Selv om alien delen ikke var noe særlig gøy, i forhold til å skyte kommunister.

Menmen..gøy var det da:)

 

Edit: la til spoiler, i tilfelle jeg røpet meg litt.

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Nå her jeg ikke gått igjennom allt enda, men om du mener spillet er kort eller langt kommer helt ann på hva du gjør det til sjæl. Personlig har jeg prøvd og utforske store deler, og få med meg allt, selv om det ikke går ann;P Tillogmed restartet brett bare for og spille dem om igjen fordi det var så artig, hehe. (tanks brettet, bl.a.) Og personlig har jeg kjøpt spillet ikke bare for SP delen, men den grisefete MP delen! Og med tanke på hvor modifiserbart dette nydelige spillet er, kommer det til og leve LENGE, og det kommer til og bli mye fantastisk bra MOD's der ute.

 

MEN, når vi er på dette spørsmålet om korte spill, så må jeg si meg enig. IMO blir spill i dag produsert til og kun gi rundt 8-15 timers spillglede på singleplayerfronten, noe som irriterer meg grenseløst. Repetitive handlinger, samme story, SEEN IT ALL BEFORE!!

 

INGEN spill har fått meg til og føle som jeg gjorde da jeg fikk meg Final Fantasy VII! Antageligvis det eneste spillet som har fått meg til og felle en tåre eller to da det var slutt etter 120 pluss timer med gameplay (og det er første gjennomgang og uten alle gangene man har restartet osv fordi man har dævva).

Jeg blir fanget i SquareEnix sine spill, og synker inn i den karismatiske og intrikate storyfortellingen, personene og verden det befinner seg i (selv om jeg ikke heeeelt liker nr 12 i serien...). Nå er dog dette RPG spill, men ta Oblivion, Gothic og Stalker f.eks. De har fps og rpg elementer og de KAN vare en stund, de er ikke perfekte, but still.

 

Blir vel litt offtopic noe av dette, men dere skjønner pointet. Spill i dag blir produsert i alltfor stor fart, mange tenker ikke over story, gameplay og alt det man trenger for å lage et KVALITETSSPILL! Og ikke kaste opp etterfølger etter etterfølger som på et forbanna samlebånd, i likhet med idiotiske konsollkonverteringer i hastefart! Men men, Cash talks, and independent gamecompanys get bought and killed...

 

Når det er sagt, skal jeg nå spille litt mer Crysis, og finne ut hvilken setting som gjør at det lagger som faen etter at Aliens'a har kommet..

Lenke til kommentar

De fleste spill idag virker kortere enn før ja, og så er det mange som kunne ha blitt bra, starter lovende, og ender uforståelig dårlig, samt at det er mange som bare ser på grafikken sin side :no:

 

Jeg syns ihvertfall at Crysis var kort, ja, samme kan vell sies om COD4, men det er vell snakk om Crysis nå.

 

Slutten gir meg ihvertfall et inntrykk av at de kommer til å fortsette serien, får bare se om det stemmer nå, men jeg tviler litt på at jeg kommer til å kjøpe det, slutten på Crysis skuffet ihvertfall meg, dette spillet viste jo så stort potensiale i begynnelse, for så å dabbe av i slutten.

 

Men så gjenstår det å teste MP når internetten er skikkelig, da :)

Lenke til kommentar
De fleste spill idag virker kortere enn før ja, og så er det mange som kunne ha blitt bra, starter lovende, og ender uforståelig dårlig, samt at det er mange som bare ser på grafikken sin side :no:

 

Jeg syns ihvertfall at Crysis var kort, ja, samme kan vell sies om COD4, men det er vell snakk om Crysis nå.

 

Slutten gir meg ihvertfall et inntrykk av at de kommer til å fortsette serien, får bare se om det stemmer nå, men jeg tviler litt på at jeg kommer til å kjøpe det, slutten på Crysis skuffet ihvertfall meg, dette spillet viste jo så stort potensiale i begynnelse, for så å dabbe av i slutten.

 

Men så gjenstår det å teste MP når internetten er skikkelig, da :)

 

Heheh, MP er grisefett, IMO. BF killer syns no jeg. *gleder seg til mods!*

Lenke til kommentar
Spiller man på easy eller normal, tror jeg spillet oppleves mye kortere enn om man spiller på Delta. Jeg spilte delta og brukt tiden det tok deretter. Ikke mulig å pløye igjennom fort på delta i alle fall. Den sammenligningen kan og trekkes til COD4.

 

Så absolutt riktig. Selv om jeg er enig i at slutten virka litt uferdig, brukte jeg en god del tid på spillet på Delta vanskelighet.

Og jeg angrer ikke en plass på det valget, er så mye mer konge å faktisk måtte tenke over valgene sine istedenfor å komme hoppende inn "guns blazing".

 

Men det slår meg, som endel andre, at den slutten hinter til minst en ekspansjonspakke, kanskje tilogmed oppfølger. *gleder seg*

Lenke til kommentar
Spiller man på easy eller normal, tror jeg spillet oppleves mye kortere enn om man spiller på Delta. Jeg spilte delta og brukt tiden det tok deretter. Ikke mulig å pløye igjennom fort på delta i alle fall. Den sammenligningen kan og trekkes til COD4.

 

Så absolutt riktig. Selv om jeg er enig i at slutten virka litt uferdig, brukte jeg en god del tid på spillet på Delta vanskelighet.

Og jeg angrer ikke en plass på det valget, er så mye mer konge å faktisk måtte tenke over valgene sine istedenfor å komme hoppende inn "guns blazing".

 

Men det slår meg, som endel andre, at den slutten hinter til minst en ekspansjonspakke, kanskje tilogmed oppfølger. *gleder seg*

 

http://x6.no/art/13063.html

 

Noe å glede seg til.

Lenke til kommentar

dessverre ser det ut som om satsing på multiplayer gjør at singelplayer delen i spill nedprioriteres.

 

I løpet av 3 dager spilte jeg gjennom både crysis og CoD4, begge spillene var alt for korte imo. Heldigvis har man muligheten i crysis til å utføre oppdragene på helt forskjellige måter (første halvdelen av spillet ihvertfall) og dette gir spillet en ganske bra gjennbruksverdi.

 

Sitter nå med to gode multiplayer spill, men fikk lissom aldri helt slukket singel player tørsten min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...