CN-Stjernegris Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei Leter etter en driver til mitt Sony DVCam 3CCD Megapixel. Finner ikke noe på Sonys hjemmeside, og har heller intet hell på google. Kunne noen av dere forumguruer hjulpet meg? På forhånd takk.
Skagen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ett innlegg om feilposting fjernet, og tråden flyttes til Videokameraer.
avo Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hei Leter etter en driver til mitt Sony DVCam 3CCD Megapixel. Finner ikke noe på Sonys hjemmeside, og har heller intet hell på google. Kunne noen av dere forumguruer hjulpet meg? På forhånd takk. Siden det er DVCAm vil jeg anta det er et DSR-PD1, eller DSR PD100 eller noe tilsvarende. skjønner ikke helt hva du skal med driver til det ? Er jo standard firewire kommunikasjon på dem, så det skal være bare plugg&pray. Eneste jeg kan tenke med at det kan være behov for driver til må være om du skal lese ut bilder fra memorystick som er tatt på kameraet. De bildene er så dårlige at du uansett ikke vil ha dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå