Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikke bruke TP-kabel når jeg har trådløst


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker vanligvis trådløst internett, men nå er jeg på LAN og må bruke TP, men når jeg kobler til TP-kabelen så vil ikke PC-en ruke den pga. at jeg har trådløst. Hvordan kan jeg få til TPen uten å måtte ta ut Nettverkskortet. (svar gjerne litt fort fordi jeg er på LAN.)

 

Takk!:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg bruker vanligvis trådløst internett, men nå er jeg på LAN og må bruke TP, men når jeg kobler til TP-kabelen så vil ikke PC-en ruke den pga. at jeg har trådløst. Hvordan kan jeg få til TPen uten å måtte ta ut Nettverkskortet. (svar gjerne litt fort fordi jeg er på LAN.)

 

Takk!:D

 

Jeg har gjort det, det funker ikke.

 

Sjekket at BIOS ikke har ett oppsett som sier at den skal kutte ut den ene når den oppdager den andre og omvendt? Jeg vet mange BIOSer har slike systemer for de trådløse kortene i alle fall...slår dem av når den merker du har kablet tilkobling..

 

Hvor finner jeg BIOS?

Lenke til kommentar

Sikker på at det nettverkskortet som er kablet funker da? Forresten, hvordan VET du at det nettverksortet som er kablet IKKE funker, fordi du har et trådløst nettverkskort i maskinen. Du sier heller ikke om du har ONBOARD nettverkskort, eller et PCI-kort. Har selv kjørt med begge deler ved flere anledninger. Jeg pleier da å deaktivere det jeg ikke skal bruke.

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...