Gjest Arveen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei. Lager en oversiktstråd til Crysis så vi kan ha en grei oversikt over alle de store Crysistrådene vi ettervert har fått. Kom med linker folkens, så vi kan få med alle. Mod, vent med å stenge denne til vi har alle. Her er de jeg har funnet til nå: Klarer du Crysis på Very High? v2.0 Klarer du Crysis på Very High? v1.0 Crysis screenshots tråden Endret 17. november 2007 av Arveen
Steina Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Du har jo ikke tatt med NOEN? Men vi har jo vistnok en søkemotor på dette forumet. Tro det eller ei. Så vi trenger strengt tatt ingen oversikt ?
Gjest Arveen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Du har jo ikke tatt med NOEN? Men vi har jo vistnok en søkemotor på dette forumet. Tro det eller ei. Så vi trenger strengt tatt ingen oversikt ? Det var noen som snakket om en slik tråd som dette for noen dager siden, men jeg så aldri noe til den. Derfor lager jeg denne selv. Og vi kan jo også legge til linker til andre ting som har med Crysis å gjøre. Gode tweakingsider etc kansje.
Reeve Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ser ikke helt poenget. Det er vel ikke mer enn en eller to "store" tråder om Crysis. Hvis Crysis hadde vært så stort at det hadde trengt en slik tråd som dette, hadde forumstyret kanskje laget en egen kategori for Crysis.
ilpostino Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Ser ikke helt poenget. ikke jeg heller. hadde iallefall en av trådene som er nevnt i førsteposten vært populære ville de holdt seg selv aktiv. derfor stenges tråden.
Anbefalte innlegg