Gå til innhold

Pulsklokke. Hvilken skal jeg velge.


Anbefalte innlegg

Det nærmer seg jul og pappa har hintet litt i at han ønsker seg en pulsklokke til jul. Har ikke peiling på hva som er bra og hvilken jeg skal gå for. Jeg skal spleise sammen med søsteren min så prisen kan ligge på fra 1000,- til 1500,-

Har funnet ut litt at hvordan man trener sier hvilken klokke man skal gå for. Vell han går mye på ski om vinteren og om sommeren springer han en del og går litt på rulleski.

 

Håper det er god nok info til at noen kan hjelpe meg med dette. Kan legge til at han liker tekniske duppeditter så hvis klokken kan kobles til pc hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på denne tråden. har selv tenkt til å gå til innkjøp av en slik klokke. Men jeg lurer på hvilken jeg skal velge. Det er så mange modeller fra Polar. Jeg trenger egentlig en helt enkel og grei en, som viser det den skal vise. Fint om den kan kobles opp mot PC.

 

Vil det f.eks kanskje lønne seg å importere fra statene, ettersom dollarkursen er så lav nå?

 

takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Med RS200 kan du overføre filene til pc, men du får ikke med programvare. Skikkelig simpelt egentlig. Jeg hadde sett meg om etter tilbud. Kanskje du finner fjorårets Polar-klokker. For 1500,- bør du få med programvare til pc.

 

Prøv deg litt på Google og se hva du finner av tilbud. Skal hjelpe deg jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Joda, det er fullt mulig å få tak i Polar i butikker. Det er nok også større sannsynlighet for at du kan prute på prisen eller finne fjorårets modeller. Hvor bor du hen/hvilke sportsbutikker har du i nærheten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
W1te: Kan du være så snill å hjelpe meg å finne noen gode tilbud på fjorårets modeller fra Polar? Har ikke noe problem med å kjøpe over nett!

 

Takk skal du ha!

 

Ring Polar å hør. Det tror jeg er en god idè. Du kan også prøve større butikker på telefon, som for eksempel Oslo Sportslager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...