Gå til innhold

South park(guitar hero episode)


Anbefalte innlegg

Hahahaha, de episodene tok så seriøst av! De var nesten på et moro nivå som Family Guy, men hadde fortsatt den gode historien =P

Mange bra episoder der spill er med... Sett den når Cartman kommer på sånne "Nanny" program?

 

Hæh, South Park nesten like moro som Family Guy? Det er omvendt spør du meg. Se SP-episodene Cartoon Wars I & II. Der får du en god forklaring på hvorfor Family Guy ikke når South Park opp til knærne.

 

Har sett alle SP episodene 2 ganger, samme med Family Guy. Ja, jeg skjønner godt at folk ikke syntes Family Guy er morsomt, men Family Guy er akkurat sånn usaklig og dum humor som jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg skjønner ikke helt hva som er greia med Mel Gibson og his nipples egentlig.

 

Se den episoden om "The Passion of The Christ" tror den heter "Passion of the Jew" hukser ikke hvilken sessong i farta...

 

Edit: Ble visst to poster rett etterhverandre der gitt.

Endret av Sveer'n
Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg at den sangen med Timmy and the lords of the underworld kommer til å være en bonustrack på Rock band? Det er litt fett :p

 

Er max fan av Southpark, har sett alle episodene så utrolig mange ganger at jeg kan nesten alle utenatt i hodet hehe.

 

Hahaha, genialt, da må jeg nesten skaffe meg Rockband gitt :dribble:

Lenke til kommentar

Vel, folk begynner å nevne lister:

 

(Den hellige treenighet, i ingen spesiell rekkefølge)

1. Futurama

2. Simpsons

3. South Park

(så kommer resten)

4. Drawn Together

5. Lil' Bush

 

De to siste er kanskje ikke så kjente, derfor en kort beskrivelse:

 

Drawn together - Verdens eneste animerte reality-show. Deltagerne er blant annet en nekrofil superhelt, en rasistisk prinsesse, et japansk slåssmonster og den homo spillfiguren Xandir.

Lil' Bush - George Bush er en liten unge og faren hans er president. Alle politikere er framstilt som barn, f.eks Lil' Hillary. Lil' Cheney er ondere enn djevelen.

Lenke til kommentar

Seriøst? Timmy & the Lords of the Underworld? Den tar jo helt av! :D

Forøvrig glemte jeg futurama så da blir det oppdatert liste;

 

 

Simpsons - med 19 sesonger i bakhodet er de det beste showet!

South Park - Alltid relevante spøker som setter alt på spissen!

Futurama - Bender, Fry og Dr. Zoidberg er alene verdt en plass.

Family Guy - Simpsons rip-off men med hakket grovere humor.

Robot Chicken - Parodierer og tar ALT på kornet, helt utrolig!

American Dad - Family Guy ripoff men med enkelte gullkorn.

 

Lenke til kommentar

Det er bra det er flere enn meg som digger Futurama. Holdt på å skjelle ut folk før her i tråden fordi ingen hadde nevnt Futurama. Bra jeg klarte å styre meg.

 

Ellers så er konsollspilling tatt opp i den episoden der Towelie dukker opp før første gang i South Park. Episoden heter Towelie (seong 5 episode 8). Den er vel ment blant annet som en kommentar på teorien om at man blir desensitivisert av å spille videospill. Gutta havner midt oppi en kamp mellom paramilitære og aliens som vil ta over jorda, men alt det de bryr seg om er å få tilbake sin Okama Gamesphere og spille "Thirst for blood".

Lenke til kommentar
Min favorittepisode er dog den med Al Gore og Manbearpig, en hysterisk morsom episode. Makan til parodi skal man lete lenge etter. Garantert lattis når noen nevner at hxn er super serious :)

 

Al Gore og Manbearpig er jo også med i Imaginationland trilogien fra denne sesongen. Herlig. Og han er ikke "super serious", men han er "super serial". haha :D

 

Jeg vet, det jeg mente var at hver gang jeg leser på nettet, det være engelske artikler eller et eller annet forum (les: IMDb), at noen hevder å være alvorlig, e.g. super serious, at tanken går til South Park og Manbearpig. Garantert lattis ;)

 

Sp har ødelagt bruken av ordet for min del hehe.

 

Jeg må nesten bare nevne filmen Euro Trip og scenen hvor hovedrolleinnehaverne kjører tog og en middelaldrende, italiensk fyr setter seg ned sammen med dem, og hver gang de kjører inn i en tunnel begynner italieneren å beføle de mannlige hovedrolleinnehaverne og unnskylder seg med "scuzi"

 

Samme effekt, hver gang jeg hører det ordet bryter jeg ut i latter.. kunne nesten vært en South Park-episode det der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...