Gå til innhold

Black and white 2 bugs/feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop lastet ned black and white 2, og gledet meg så inni gampen til å spille det. jeg vet at året er 2007 men PC-en min er fra 2004 :blush: så spill utvalget er bergenset, men uansett. Når jeg spiller vil ikke barna/childs våkse opp og bli voksene, dermed kan ikke jeg drive med min herlige krigføring, og byen blir ikke større. ER DET NOEN DER UTE SOM KAN HJELPE MEG?

Fustrert gamer Hallelaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, just www.google.com it ....

Neida, sorry asså, eg vet ikkje. Kan hende du har på peace mode eller noe, vet ikke jeg. kanskje noen andre her kan svare?

Skrevet

sjekket det offisielle forumet, men eg tror kansje at det e en slags kopi sikring. mafia spillene hadde jo sånn at du ikke kunne gå ut av bilene viss du hadde kopiert det, men takk uansett. Hvis noen andre har en anelse så si ifra. Enten det er av erfaring fra andre spill eller du bare har en anelse.

Skrevet (endret)

Rykte sier altså at det er denne pirat-kopierings blokken som ødlegger morroa, og at en ny cd key vill frelse min black and white 2 morro. er det noen som kan bekrefte dette?

Endret av hallelaja
Skrevet

Tråden bryter klart med retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Trådstarter oppfordres til å lese retningslinjene og nettikette, og tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...