Gå til innhold

Skate & Assassins creed - framedrop!


Composer

Anbefalte innlegg

Har ikke lest så mange poster om ps3, så det er mulig jeg spørr om noe som allerede har gått igjen flere ganger.

 

Jeg kjøpte skate her om dagen og syns ikke det går havlparten så smooth som jeg har sett på xbox 360. Har hørt om framedrop, men er ikke det noe som skjer av og til? jeg syns spillet går litt hakkete hele tiden, noen ganger blir det helt for jævlig.

I dag gikk jeg til innkjøp av assassins creed, er ikke fullt så hakkete som skate, men det fortsatt ikke akseptabelt lissom. Kan det være noe feil på ps3'n min, eller er det like hakkete hos andre?

Hvis det er et vanlig problem så er det veldig skuffende, med tanke på hva konsollen koster i forhold til en xbox 360. Nesten så jeg vurderer og levere inn hele driten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
assassins creed og skate går veldig fint hos meg,opplevde en framedrop på skate engang, thats it, ikke noe på ac enda.. så vet ikke hva som kan være galt.

 

Har du ikke sett fps drops på Assassins Creed, så skal det sinnsykt lav fps til for at du skal merke det. Merker kjempeofte at fpsen er lav. Merker også fps drops på skate demoen.

Lenke til kommentar
assassins creed og skate går veldig fint hos meg,opplevde en framedrop på skate engang, thats it, ikke noe på ac enda.. så vet ikke hva som kan være galt.

 

Har du ikke sett fps drops på Assassins Creed, så skal det sinnsykt lav fps til for at du skal merke det. Merker kjempeofte at fpsen er lav. Merker også fps drops på skate demoen.

 

ja for jeg nyter faktisk å spille :p jeg legger meg ikke opp i sånt:)

Lenke til kommentar
assassins creed og skate går veldig fint hos meg,opplevde en framedrop på skate engang, thats it, ikke noe på ac enda.. så vet ikke hva som kan være galt.

 

Har du ikke sett fps drops på Assassins Creed, så skal det sinnsykt lav fps til for at du skal merke det. Merker kjempeofte at fpsen er lav. Merker også fps drops på skate demoen.

 

ja for jeg nyter faktisk å spille :p jeg legger meg ikke opp i sånt:)

 

Hehe, I see! :p Men klarer ikke la være å legge merke til det... :p

Lenke til kommentar
Har ikke lest så mange poster om ps3, så det er mulig jeg spørr om noe som allerede har gått igjen flere ganger.

 

Jeg kjøpte skate her om dagen og syns ikke det går havlparten så smooth som jeg har sett på xbox 360. Har hørt om framedrop, men er ikke det noe som skjer av og til? jeg syns spillet går litt hakkete hele tiden, noen ganger blir det helt for jævlig.

I dag gikk jeg til innkjøp av assassins creed, er ikke fullt så hakkete som skate, men det fortsatt ikke akseptabelt lissom. Kan det være noe feil på ps3'n min, eller er det like hakkete hos andre?

Hvis det er et vanlig problem så er det veldig skuffende, med tanke på hva konsollen koster i forhold til en xbox 360. Nesten så jeg vurderer og levere inn hele driten.

 

Skate har ræva fps. EA kan ikke lage spill til ps3. Gidda ikke mer etter 4-5 covermagasin. AC har jeg ikke prøvd

Lenke til kommentar

Er høyst sannsynlig ikke noe feil med maksinen din. Er mange som har problemer med Assassins Creed til PS3. Er en egen samletråd for det på Ubisofts forum.

 

Og Skate er et av flere spill som er dårlig optimalisert for PS3, og har lavere framerate på den plattformen.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...