Gå til innhold

Så var det ny mobil, SE W910i eller SE W88i?


Effectiv

Anbefalte innlegg

Heisann.. Så var tiden inne for å kjøpe en ny mobil her. Jeg har falt litt av når det gjelder mobiler.

Har for tiden en (døende vel og merke) SE W800i. Tenkte meg en sony ericsson nå og egentlig, men er mottakelig for andre tips :p Vel, jeg sjekket litt på amobil.no og så at W910i var en temmelig fin mobil med mangen forskjellige duppeditter bla super-3G, EDGE, et ok kamera(de sa det var relativt dårlig vel og merke men men, ikke såå viktig egentlig) og walkmanfunksjonen jeg liker så godt :p Det eneste store jeg ikke likte var at det var dårlig kvalitet på mobilen. Imotsetning til W880i, som har en veldig god byggekvalitet. Denne mobilen har også walkmanfunksjonen og 3g og alt det der, if im right.

 

Vel noen som har noen innspill på dette? Eller noen andre forslag for den slags skyld :p Det eneste mustet er musikkavspiller, mulighet for minnekort, (helst 3G og edge) og at den må gå an å bindes til et telenor abbonement xD

Effectiv :=) Peace out! XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du først vente litt, hvorfor ikke w890?

 

Forhåpentligvis har SE fått kontroll på den nye sw sin innen den slippes.

 

w910 og k850 (som har den nye sw) er svært plaget med barnesykdommer.

 

w960 er en finfin telefon men blir dyr, og tastene på telefonen har ikke den beste responsen når du trykker. Mulig dette blir endret på produksjonsutagven. Personlig ser jeg ikke poenget med å kjøpe en "klubbe" av en telefon, når du kan få en w890 + 4gb minnekort til ca samme pris. Du får da 90% av funskjonaliteten i en terminal som er 30% av størrelsen til overnevnte...

Lenke til kommentar
skal du først vente litt, hvorfor ikke w890?

 

Forhåpentligvis har SE fått kontroll på den nye sw sin innen den slippes.

 

w910 og k850 (som har den nye sw) er svært plaget med barnesykdommer.

 

w960 er en finfin telefon men blir dyr, og tastene på telefonen har ikke den beste responsen når du trykker. Mulig dette blir endret på produksjonsutagven. Personlig ser jeg ikke poenget med å kjøpe en "klubbe" av en telefon, når du kan få en w890 + 4gb minnekort til ca samme pris. Du får da 90% av funskjonaliteten i en terminal som er 30% av størrelsen til overnevnte...

Hei,har selv w910 og er veldig fornøyd.Hvilke barnesykdommer har den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...