Gå til innhold

Prisantydning for WoW acc. 70 Hunter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol er posten min fortsatt i live xD

 

skal vel selge den når conan kommer... har forøvrig 7/8 T6 nå og vesentlig bedre gear :)

 

har også 52k gull som jeg GJERNE vil bli kvitt <--- kjøpt gull, lett... haha

 

52k gull er absurd mye... hahaha. Du kan donere litt til epic flying mount skillen min =)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Når man har et forum for et spill, så forventer jeg i grunnen at forumreglene ikke tillater ting som som er ødeleggende for spilet...

 

Dette kan du BARE glemme , jeg hadde en fight med moderatorene ( endte også med en advarsel) angående dem tillot at folk skrøt av sine glider-opplevelser i en egen tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&hl=glider . Jeg bla sa den tråden var god reklame for svineriet men ble ikke hørt.

Lenke til kommentar
lol er posten min fortsatt i live xD

 

skal vel selge den når conan kommer... har forøvrig 7/8 T6 nå og vesentlig bedre gear :)

 

har også 52k gull som jeg GJERNE vil bli kvitt <--- kjøpt gull, lett... haha

 

52k gull er absurd mye... hahaha. Du kan donere litt til epic flying mount skillen min =)

Joa, en norsk hunter på Argent Dawn hadde 100k liggende :p Pretty nolife.

Lenke til kommentar
Når man har et forum for et spill, så forventer jeg i grunnen at forumreglene ikke tillater ting som som er ødeleggende for spilet...

 

Dette kan du BARE glemme , jeg hadde en fight med moderatorene ( endte også med en advarsel) angående dem tillot at folk skrøt av sine glider-opplevelser i en egen tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&hl=glider . Jeg bla sa den tråden var god reklame for svineriet men ble ikke hørt.

 

 

Problemet er at moderatorene ikke kunne brydd seg mindre om hva slags seriøsitetsnivå WoW-forumet deres har.

 

Har vært innom dette forumet regelmessig noen år nå. Det har ikke blitt bedre over tid akkurat... Heller motsatt får man vel si.

 

Så da er det vel bare å begynne å speide etter et nytt forum hvis du er ute etter skikkelige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...