Gå til innhold

Et avslappende spill?


Anbefalte innlegg

Trackmania rolig? Øh.... spiller vi samme spill? Det jeg spiller er alt annet en rolig. Bilene kjører i sinnsyk hastighet, hopper som om gravitasjon er et fremmedord som ikke har noen mening og har ingen problemer med loop både en, to og tre ganger på rad. Utrolig heftig spill, men ikke akkurat rolig.

 

Tycoon er ganske bra, så de kan jo anbefales. Bare styr unna drittspill som Hospital Tycoon, Prison Tycoon, Pizza Tycoon og så videre. Railroad Tycoon og Transport Tycoon er meget bra, men de fleste andre er middelmådige på det beste. Men Rollercoaster Tycoon 3 er jo for øvrig genialt da.

 

Ellers har vi jo Harvest Moon på forskjellige plattformer, for ikke å snakke om Viva Pinata. (nå på PC)

Nei alle banene er slettes ikke "relax" baner det er mange som er STRESS delux, men om du finner riktig server med nesten bare relax baner så er dette ett godt spill, men må inrømme at det er mye stress der.

 

Men over til Topic da, kjøp deg Test Drive unlimited, kanskje dette ikke er den beste simulatoren, men det er ganske relax å bare kjøre rundt i byen der:)

 

Eller kjøp Grand Turisomo 4 vist du har ps2, sorry kanskje feil tips. Men uansett der er det mange fine landskap osv. Ett genialt spill vist du vill ha mye pent og se på synes jeg. Test Drive unlimited er også veldig fint og chille med. Du kan også forsovet chille med mange av NFS spillene der du kan kjøre rundt i byene. Men jeg ville heller tatt Test Drive unlimited framfor NFS spillene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gran Turismo 3 var jo genialt da det kom, men jeg likte ikke GT4 noe særlig. Er noe med å kjøre sportsbil i 60km/t på tørr asfalt og likevel slenge ut i hver eneste sving fordi man "kjører feil" jeg ikke likte noe særlig. ;)

 

Test Drive Unlimited er meget bra og kan være ganske rolig om man vil. Det er klart mange av oppdragene og løpene er stressende, men man kan fint kjøre rundt og bare leke seg om man vil. Dessuten har vi jo de der oppdragene hvor man skal levere en bil. Jeg bruker fint en halv time på hvert eneste oppdrag pluss restarte noen ganger, fordi en eneste liten kræsj gjør at man får halvert pengebonusen. (dvs man mister "ekstra bonusen" i tillegg til å redusere selve beløpet litt.) Og motorsyklene er jo geniale, om man klarer å holde styr på dem. Litt dårlig fysikk der til tider, men så avgjort kult.

Lenke til kommentar

The Curse of Monkey Island er en klassiker som virkelig får meg til å slappe av og bare nyte den gode stemningen.

SimCity300 er deilig. God og avslappende byggemusikk også.

 

Portal fant jeg også veldig avslappende.

 

Hvis du virkelig er heldig og har en nintendo64, så burde du spille gode gamle The Legend of Zelda: Ocarina of Time eller mario64. Nice. Real nice.

Lenke til kommentar
The Curse of Monkey Island er en klassiker som virkelig får meg til å slappe av og bare nyte den gode stemningen.

SimCity300 er deilig. God og avslappende byggemusikk også.

 

Portal fant jeg også veldig avslappende.

 

Hvis du virkelig er heldig og har en nintendo64, så burde du spille gode gamle The Legend of Zelda: Ocarina of Time eller mario64. Nice. Real nice.

 

 

 

Eller du har en nintendo wii og har kjøpt spillet til derfra ;)

Lenke til kommentar
ja, men har faktisk spilt det en del da:)

 

Saa tenkte egentlig paa noe annet

 

Tja... Titan Quest? :p

 

Finner det selv veldig avslappende å holde inne venstre museknapp og slakte horder av monstrer, få nytt loot og bli fortalt en historie om antikkens hellas m.m.

 

Om du finner det avslappende er en annen sak.

 

 

HAHA Crysis er bare helt ødelagt etter at du kan skyte et helt magasin på bryste uten de dør.

Eneste som er bra med Crysis er grafikken.

 

 

PS til emne starten det kunne jo kansje vært at WOW var noe får deg men det koster jo synsykt mye i MND

Lenke til kommentar
The Curse of Monkey Island er en klassiker som virkelig får meg til å slappe av og bare nyte den gode stemningen.

SimCity300 er deilig. God og avslappende byggemusikk også.

 

Portal fant jeg også veldig avslappende.

 

Hvis du virkelig er heldig og har en nintendo64, så burde du spille gode gamle The Legend of Zelda: Ocarina of Time eller mario64. Nice. Real nice.

 

 

 

Eller du har en nintendo wii og har kjøpt spillet til derfra ;)

 

 

Sant, men det er helt klart kulest med NINTENDO SEKSTIFIRE :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...