Gå til innhold

Et avslappende spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg noen anbefalinger dere ikke har nevnt ennå av en eller annen grunn.

 

* Settlers 4 og 6

* Guitar Hero 3 (ikke så veldig avslappende på Hard og Expert, men utrolig kjedelig på Easy. selv holder jeg meg på Medium)

* Psychonauts (alle elsket det, ingen spilte det)

* Grim Fandango

* Black & White 2 (litt slossing i begynnelsen, men du er egentlig ikke særlig involvert. Bare synd det er en sinnsykt lang tutorial du ikke kan hoppe over der du får alt inn med teskje flere ganger, selv om du har spilt i timesvis og vil prøve et nytt kjæledyr. Men de er nå søte, da...)

* Indiana Jones & The Fate Of Atlantis

* Galactic Civilizations 2 (kolonisere rommet, krige om du vil, leke diplomat om du vil, kan tilbringe timesvis bare ved å bygge romskip osv)

* Civilization 4

* Heroes Of Might And Magic V

* UFO Trilogy (Afterlight, Aftershock og Aftermath. Turbasert strategi der du bygger baser, leter etter romvesener (det blir slossing, men svært rolig og turbasert), forsker på nye ting osv)

 

Dette skulle vel holde deg opptatt en stund- ;)

Lenke til kommentar

Syberia(1 og2) kan anbefales på det sterkeste, spillene må sees på som ett spill, i mine øyne knuser det faktisk Den Lengste Reisen og Drømmefall. Og om man takler klikk og pek spill uten logiske forklaringer på oppgavene så er Runaway 1 og 2 også digge spill.

 

Litt off-topic : Kan vel også nevnes at Myst som ble anbefalt her tidligere kom iut på DS på fredag, det blir mitt julespill :)

Lenke til kommentar
Er paa Jakt etter et avslappende spill der omgivelsene er vakre og poenget med spillet ikke er og plaffe ned andre etc

Er paa en maate lei for oeyebliket av det "kaoset" som folger med skyte spill og vil gjerne finne et spill men kan lene seg til bake slappe av og nytte omgivelsene, hadde vaert grei med en god historie.

 

Noen som har navnet paa et spill som dekker mine behov?

 

Two Worlds! Heavy spill, fantastiske (helt vanvittige) grafikker og landskaper. Avslappende spill, mye historie, artige quests. Der har du mange timer med joy :)

Lenke til kommentar

Hva med Age of Empires serien? Oblivion eller noen andre av Elder Scrolls spilla ville jeg sagt, men siden du alt har prøvd disse, så er vel ikke det noe å lure på... men age of empires er jo bra da! både en, to og tre;)

 

du kan spille cs mot easy bots...dem er slappe...

 

 

Hvor lei blir man ikke av det etterhvert a?? hehe:P

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Må slenge meg på forslag som Black & White 2 og Settlers...dette er deilige spill å bare putle med, og en trenger ihvertfall ikke å stresse :)

 

Det beste forslaget til nå mener jeg er Grim Fandango (har ikke spillt Myst spillene da)...et deilig adventure spill med flotte/utradisjonelle omgivelser og herlig humor og ikke minst en fantastisk musikk!

Lenke til kommentar

Trackmania rolig? Øh.... spiller vi samme spill? Det jeg spiller er alt annet en rolig. Bilene kjører i sinnsyk hastighet, hopper som om gravitasjon er et fremmedord som ikke har noen mening og har ingen problemer med loop både en, to og tre ganger på rad. Utrolig heftig spill, men ikke akkurat rolig.

 

Tycoon er ganske bra, så de kan jo anbefales. Bare styr unna drittspill som Hospital Tycoon, Prison Tycoon, Pizza Tycoon og så videre. Railroad Tycoon og Transport Tycoon er meget bra, men de fleste andre er middelmådige på det beste. Men Rollercoaster Tycoon 3 er jo for øvrig genialt da.

 

Ellers har vi jo Harvest Moon på forskjellige plattformer, for ikke å snakke om Viva Pinata. (nå på PC)

Lenke til kommentar
Trackmania rolig? Øh.... spiller vi samme spill? Det jeg spiller er alt annet en rolig. Bilene kjører i sinnsyk hastighet, hopper som om gravitasjon er et fremmedord som ikke har noen mening og har ingen problemer med loop både en, to og tre ganger på rad. Utrolig heftig spill, men ikke akkurat rolig.

 

Tycoon er ganske bra, så de kan jo anbefales. Bare styr unna drittspill som Hospital Tycoon, Prison Tycoon, Pizza Tycoon og så videre. Railroad Tycoon og Transport Tycoon er meget bra, men de fleste andre er middelmådige på det beste. Men Rollercoaster Tycoon 3 er jo for øvrig genialt da.

 

Ellers har vi jo Harvest Moon på forskjellige plattformer, for ikke å snakke om Viva Pinata. (nå på PC)

Nei alle banene er slettes ikke "relax" baner det er mange som er STRESS delux, men om du finner riktig server med nesten bare relax baner så er dette ett godt spill, men må inrømme at det er mye stress der.

 

Men over til Topic da, kjøp deg Test Drive unlimited, kanskje dette ikke er den beste simulatoren, men det er ganske relax å bare kjøre rundt i byen der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...