Gå til innhold

Et avslappende spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar frem Skate når jeg vil slappe av i sofaen.. Godt chille spill.. Og stort sett alle Snowboard spill.. Spilte mye amped3 hjemme på 360'n... Bare hjernedød historie og avslappende.. :)

Ellers liker jeg også turbaserte rollespill når jeg skal slappe av... :) Final Fantasy VII-X.. f.eks.. Dragon Quest VIII har også blitt mye spilt på en god slapp søndag..

Lenke til kommentar
Serien er avsluttet etter fem spill, og for å få mest ut av den bør man starte med eneren og jobbe seg utover. Teknisk er imidlertid særlig eneren og til en viss grad toeren ganske utdatert, da man i realiteten bare ser på still-bilder. Eneren ser heller ikke spesielt imponerende ut. Men klarer man å leve med dette vil man ha en fin tid.
Jeg husker at de to første myst-spillene imponerte stort på Power PC-en min. Ihvertfall utseendemessig. Man hadde da animasjoner i det første også?

 

Ellers må jo zeldaspillene nevnes, her kan man (i de aller fleste) ta små rolige oppdrag og kose seg med den gode storyen.

 

Er noen animasjoner innimellom ja - typisk når man reiser med ulike fartøy eller møter folk, men selve spillet i Myst1 og Riven foregår jo bare ved å klikke på still-bilder. Riven ser riktignok svært bra til nydelig ut fremdeles. Myst er ikke spesielt lekkert lenger (litt bedre i masteredition), dog aldri stygt.

Endret av P1ay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...