Gå til innhold

Dødlig

Ernie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
prøve å klappe en hvithai
Så du ikke på tv2 nyhetene da noen hvithaier spiste på en svær hval og folk i båter sto og klappet på de mens de hugget til seg hvalkjøtt?
Skrevet

det er faktisk ikke dødlig... hvithaier blir som oftest MEGET rolig av den type aktivitet, så lenge man selv er rolig

Skrevet

det er faktisk ikke dødlig... hvithaier blir som oftest MEGET rolig av den type aktivitet, så lenge man selv er rolig

vel...hvithaier blir først rolig når du studerer ganen til hvithaien nedenfra.

Skrevet

vel...hvithaier blir først rolig når du studerer ganen til hvithaien nedenfra.

ta på nesen på en hvithai du... da blir den rolig selv om du står ovenfor den...

Skrevet

ta på nesen på en hvithai du... da blir den rolig selv om du står ovenfor den...

har ingen planer om å studere tarminnholdet på en hvithai. Jeg og hvithaien har kommet til en konklusjon om at jeg skal være på land og den surfe i bølgene. Jeg har ikke tenkt på å bryte den avtalen.

Skrevet

har ingen planer om å studere tarminnholdet på en hvithai. Jeg og hvithaien har kommet til en konklusjon om at jeg skal være på land og den surfe i bølgene. Jeg har ikke tenkt på å bryte den avtalen.

nei, det hadde jo vært litt synd om den var sulten....

Skrevet

For å tilføye tråden litt substans så kunne dette være en ide.

Gå naken inn, med benner, på et OTTAR-møte og spørre om det er noen som vil ha sex.

Tror du skal være død i løpet av 4 nanosekunder.

Skrevet
Så du ikke på tv2 nyhetene da noen hvithaier spiste på en svær hval og folk i båter sto og klappet på de mens de hugget til seg hvalkjøtt?

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...