Gå til innhold

Linerider 2 instalert på PC-en?


Anbefalte innlegg

Hei jeg leita litt på forumet her der sto det at det hadde kommet linerider 2. Og at man kunne laste det ned til PC-en.

Men når jeg søker på google så finner jeg bare sider hvor det koster penger og laste ned ting fra.Så hvis noen har lasta det ned kan kansje noen gi meg linken hadde vært litt digg meg linerider instalert på maskinen så jeg ikke hadde trengt å være på internett for å spille det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell, når du dobbelt klikker på engin2.16.swf kommer det opp en melding som sier at Windows ikke kan åpne filen, så huker du bare av "Velg programmet fra en liste", og velger Internet Explorer eller Firefox, eller en annen nettbrowser som kan vise flash

Når jeg klikker på det skjer det ingenting kommer bare sånn strek som når du merker, med når du fks skal lime inn tekst i et dokument fra et annet et.

Lenke til kommentar
Vell, når du dobbelt klikker på engin2.16.swf kommer det opp en melding som sier at Windows ikke kan åpne filen, så huker du bare av "Velg programmet fra en liste", og velger Internet Explorer eller Firefox, eller en annen nettbrowser som kan vise flash

Når jeg klikker på det skjer det ingenting kommer bare sånn strek som når du merker, med når du fks skal lime inn tekst i et dokument fra et annet et.

Fant det ut nå takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...