Gå til innhold

Spill med oppgraderbare kjøretøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt sansen for spill der du bruker kjøretøy i en eller annen form (bil, romskip ol) for så å oppgradere dem med forskjellige ting underveis, også muligens bytte ut med et bedre. Har spilt spill som Hard Truck Apocalypse, Darkstar One, Freelancer, Spaceforce Rogue Universe. Er på leting etter lignende spill, helst av noe nyere dato da liker noe bedre grafikk. Noen som kan hjelpe meg å finne noen liknende spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker du biler bør du prøvde ut Need for Speed serien.

Men jeg fikk det for meg at du ville ha noe, action+kjøretøy opplegg?

Endret av Habitats
Skrevet (endret)
Liker du biler bør du prøvde ut Need for Speed serien.

Men jeg fikk det for meg at du ville ha noe, action+kjøretøy opplegg?

Har spilt noe fra Need for Speed serien. Er riktig det at jeg tenkte på action+kjøretøy!

Interstate 76 og 82?

Er inne på noe der, men hadde likt med noe bedre grafikk. Skal se litt på dem da...

Endret av thehook2
Skrevet

Interstate 76 var råfett, og Interstate 82 ble spilt mye i multiplayer på LAN for mange år siden...bussen min banket det meste med 3x laserkanoner og x maskingevær +++

Var ofte slik at alle kastet seg på meg, og det eneste som saknet meg var EMP og skade mens jeg var påvirket av EMP.

Ufattlig morsomme spill.

Death Rally er også noe slikt, gammelt, og sett ovenifra, men fett som FY! :)

Carmageddon 2! (Sweet :D )

Færre slike i dag, rett og slett.

Skrevet

Det har jo nettopp kommet en ny tillegspakke til Hard Truck Apocalypse, nemlig rice of clans.

----------------

The official standalone expansion to Hard Truck Apocalypse, also developed by Russian developer Targem. It has not been released in western stores yet, but you can buy and download it online at Gamer's Gate. It takes place in an apocalyptic version of the North America. In the game you are a vagrant, a strong loner who is searching for the mythical city of Edmonton in "le canada".

The game reuses a lot of material from HTA; however, most of the vehicles, weapons, & enemies are the same. There are four brand new zones and a whole new storyline.

* Official site: http://www.nival.com/exmm/

* List of cars: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cars

--------------

Ser ikke ut som at det er så mye nytt da.

Skrevet
Det har jo nettopp kommet en ny tillegspakke til Hard Truck Apocalypse, nemlig rice of clans.

Stemmer det. Så en artikkel på det for en stund siden. Skal sjekke ut mer på den. Var veldig hektet på Hard Truck Apocalypse før runna det.

Skrevet
Litt sent og be om Auto Assault nå ..de har stengt grunnet manglende folk hehe

Jan

Godt poeng :) Så måtte legge ned den. Spiller imidlertid ikke nok til å ville betale månedlig for online tilkobling. Spillet koster jo allerede en del. Liker også singelplayer kampanjen best i spillene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...