Gå til innhold

.


troondd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også.

Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa.

Hva skal vi med det egentlig, når det er billigere å skifte den ut selv?

 

Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.

Er bare rykter altså.

Lenke til kommentar
Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.

Er bare rykter altså.

 

"The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs."

 

Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue

Lenke til kommentar
Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.

Er bare rykter altså.

 

"The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs."

 

Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue

 

Ok, ble nesten litt flau nå :blush:

Bet på 6 år gamle rykter liksom :p

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg Son kommer til å lansere 80 gb versjonen i Europa også.

Var det ikke snakk om at Japan skulle få en 160 gb versjon? Er vi heldige kommer denne til Europa.

Hva skal vi med det egentlig, når det er billigere å skifte den ut selv?

Det er veldig billig og lett for oss, men folk flest har ikke peiling, og kommer ikke til å begynne å skru på spillkonsollen sin. Man trenger ett tilbud for de ikke-tekniske også.

Lenke til kommentar
Etter som jeg har hørt skal 160 gb komme med to hdmi porter og tre internett porter.

Er bare rykter altså.

 

Ah yes, disse kjente internett-portene :D

 

"The system was initially planned to have two HDMI ports, three Ethernet ports and six USB ports, though at E3 2006 this was later reduced to one HDMI port, one ethernet port and four USB ports, presumably to cut costs."

 

Tror ryktene dine stammer fra 2001, Tom-i-hue

 

Njæ, det fløy rykter om dette for en måneds tid siden elns.. Tror det døde av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...