phunkie Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) gah bestilte fra plemix og spurte live chat mannen: [Operator] hi how may i help you [Marius] hi, i just ordered an n95 8gb from your store, can you mark the package with $30 og gift? [Operator] sorry minimum we can mark as 100$ [Operator] please email to [email protected] :S what do i do , what do i do ? Jeg prata med fyrn på tlf. Han sa at han skulle ta den på 100$. Men jeg sendte en mail til dem, og ba dem ta på 30$ og jeg fikk ikke noe svar tilbake. Jeg fikk min rett fra Gardemoen til døren, så jeg er usikker om den var innom tollen. Og jeg kan ikke se at dem har merka pakken med noe som helst. Liksom, hadde jeg jobbet i tollen, hadde jeg stoppet pakken glatt og tollet den! haha MEN jeg var heldig! EDIT: Jeg så på kviteringen nå. Dem har satt prisen på 100$ lol.. Endret 10. desember 2007 av phunkie
B4stian Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 gah bestilte fra plemix og spurte live chat mannen: [Operator] hi how may i help you [Marius] hi, i just ordered an n95 8gb from your store, can you mark the package with $30 og gift? [Operator] sorry minimum we can mark as 100$ [Operator] please email to [email protected] :S what do i do , what do i do ? Ber dem merke den med $100 og du må ut med 100 kr. i mva eller noe slikt eller sender den med original verdi og betaler noe mer. Husk at hvis du vil at de skal merke den med en lavere verdi og pakken forsvinner får du tilbake kun beløpet pakken var merket med.
m-momr Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 ok, da er det bare og håpe på det beste da
Kluvert Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kluvert: Det er ikke vanskelig. Tok meg ca 1min å bytte produkt kode! Er jo bare å gjøre akkurat det som står der! Emerica: Jeg bestilte fra plemix.com Jeg fikk mail fra dem etter 1 dag med sporingsnr. jada det tok ikke mye tid med å bytte selv koden,men jeg fikk ikke norsk språk...Det har ikke skjedd noe spesielt etter jeg bytta den
phunkie Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kluvert: Det er ikke vanskelig. Tok meg ca 1min å bytte produkt kode! Er jo bare å gjøre akkurat det som står der! Emerica: Jeg bestilte fra plemix.com Jeg fikk mail fra dem etter 1 dag med sporingsnr. jada det tok ikke mye tid med å bytte selv koden,men jeg fikk ikke norsk språk...Det har ikke skjedd noe spesielt etter jeg bytta den Etter du har fått bytta koden, updater du firmwaren.
Kluvert Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kluvert: Det er ikke vanskelig. Tok meg ca 1min å bytte produkt kode! Er jo bare å gjøre akkurat det som står der! Emerica: Jeg bestilte fra plemix.com Jeg fikk mail fra dem etter 1 dag med sporingsnr. jada det tok ikke mye tid med å bytte selv koden,men jeg fikk ikke norsk språk...Det har ikke skjedd noe spesielt etter jeg bytta den Etter du har fått bytta koden, updater du firmwaren. Og hvordan man gjør det da?
Emerica Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) fortsatt ingen mail fra importgsm, har sendt mail til support... men ingen svar De har vel kanskje nettopp åpnet for dagen, får vel vente litt til Endret 11. desember 2007 av Emerica
Kluvert Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 fortsatt ingen mail fra importgsm, har sendt mail til support... men ingen svar De har vel kanskje nettopp åpnet for dagen, får vel vente litt til Tror det er 11:30 der nå, 6 timer forskjell...
Emerica Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 jaja, nå skifta eg email adresse til en annen, og la inn en ny bestilling... da fikk eg mail med engang... så nå har eg betalt
m-momr Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min?
B4stian Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min? Hvorfor må du sende over det? Betalte du ikke via Paypal?
phunkie Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min? Har du ikke fått en regning sendt hjem til deg? Strømregning, internett regning osv bare det viser din adresse. Det var noe pga at du ikke har us paypal konto. Jeg gikk gjennom samme prosedyre. Etter at han fikk alt det han skrev i mailen, gikk det smertefritt. Den ble sendt på fredag, og var hos meg mandag kl.11!
m-momr Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min? Har du ikke fått en regning sendt hjem til deg? Strømregning, internett regning osv bare det viser din adresse. Det var noe pga at du ikke har us paypal konto. Jeg gikk gjennom samme prosedyre. Etter at han fikk alt det han skrev i mailen, gikk det smertefritt. Den ble sendt på fredag, og var hos meg mandag kl.11! da var mailen sendt fant kviteringen på høytalerene i bilen
phunkie Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min? Har du ikke fått en regning sendt hjem til deg? Strømregning, internett regning osv bare det viser din adresse. Det var noe pga at du ikke har us paypal konto. Jeg gikk gjennom samme prosedyre. Etter at han fikk alt det han skrev i mailen, gikk det smertefritt. Den ble sendt på fredag, og var hos meg mandag kl.11! da var mailen sendt fant kviteringen på høytalerene i bilen yay! Da kommer den til deg på fredag.. om du er heldig!
m-momr Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Please provide us the following information for verification purposes. 1) Copy of identification card/driving license 2) Copy of your recent credit card statement showing billing and shipping address 3) Contact phone number/ Order number You can send the above information to us via email at [email protected] or fax it in to 1-206-2603087 1 er grei, 3 er grei, men hvor skal jeg finne en kvittering som inneholder addressen min? Har du ikke fått en regning sendt hjem til deg? Strømregning, internett regning osv bare det viser din adresse. Det var noe pga at du ikke har us paypal konto. Jeg gikk gjennom samme prosedyre. Etter at han fikk alt det han skrev i mailen, gikk det smertefritt. Den ble sendt på fredag, og var hos meg mandag kl.11! da var mailen sendt fant kviteringen på høytalerene i bilen yay! Da kommer den til deg på fredag.. om du er heldig! da er det kjapp levering Endret 12. desember 2007 av m-momr
adale Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) remove this post Endret 12. desember 2007 av adale
thorvald30 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hurra!!!! Da var mobilen i hus!!! Ser ikke ut som om den har vært åpnet i tollen heller Ser nydelig ut, og skal straks sette i gang med å flashe.......
Emerica Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Da var telefon betalt:) Betalte i går kveld, pengene var ute av konto i dag:) Gleder meg til ny telefon
Toffen3 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nett fått min Nokia 8 GB ifrå Plemic.com. Fått den til norsk språk. Veldig godt fornøgd. Alt dette kan eg takke alle i dette forumet. Ein ting : korleis veit eg når det kjem ny FW ??
Emerica Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kan sikkert stikke innom forumet her for å holde deg oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå