Gå til innhold

Nedlastbare Xbox-spill bekreftet (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette Fall Update? Som jeg har sagt i noen andre tråder her er vel ikke dette akkurat noen oppdatering, er jo bare nytt innhold til MP.

Men når allt kommer til allt gleder jeg meg til å laste ned Xbox spill. Tror dere PGR2 vil kommer ut nedlastbart noen gang? :roll::)

Skrevet (endret)

Mulgihetene for nedlasting blir sannsynligvis gjort gjennom updaten - samme som video marketplace.

Kanskje en ny blade, eller en egen meny i Arcade-delen?

Endret av Mr.FOXHOUND
Skrevet
I tillegg til spillene som lanseres 4. desember, vil Microsoft gradvis øke utvalget i løpet av det kommende året.

Woho, konge!

Halo skal i hvert fall rett ned, muligens Fable også.

Men ang det gratis Arcade-spillet, kan vi velge fritt?

Skrevet (endret)

Dette står i spillmagasnet sin artikkel: Ett gratis arkadespill til alle

Den 15. november 2007 fyller Xbox Live fem år, og ifølge Microsoft har nettjenesten nå over åtte millioner aktive spillere.

Som en takk til nettsamfunnet som har sørget for at Xbox Live er hva det er i dag, gir selskapet bort et gratis arkadespill til alle åtte millioner medlemmer, uansett medlemskap.

Er du gullmedlem får du i tillegg 500 Microsoft Points inn på spillkontoen din

merk det siste :)

Endret av Skogslik
Skrevet

Så du får ikke et gratis spill og 500 MP. Men du får 500MP som du kan kjøpe et Arcade spill for. Har jeg forstått det riktig da?

Også en ting til, er det bekreftet at dette er det eneste vi får i Fall Update?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet
En veldig gledelig nyhet. Hvis de lanserer hele Xbox biblioteken. Har de kommet lenre enn Sony, men har litt å ta igjen på Nintendo.

Birger :)

Hele spillbiblioteket kommer nok ikke komme, da de må velge blant de spillene som fungerer på X360. Listen rommer vel rundt 350 spill nå, som er rundt halvparten av alle utgitte spill til xbox...

Skrevet

"In addition to this, every active Gold member who joined the service at launch will receive 500 MS Points for free."

Høres med andre ord ikke ut som alle gull-medlemmer får MS-poeng.

• Opprett ny...