Gå til innhold

Minitest av Asus EEE (4G)


B4stian

Anbefalte innlegg

en annen moms slipper man kan bruke er å sette verdien under 1000kr og få den tilsendt som gave!

 

reglene i norge tilsier at alt over 200 kr som du importerer skal du betale moms på, MEN viss pakken er merket "Gave" er plutselig grensen 1000 kr. alltså kanskje et mere logisk valg ettersom tollerne KAN åpne pakken for rutinesjekk

Problemet blir vel at de fleste sendes fra forhandlere og da er det ikke en gave lenger. ;)

 

nja. tror faktisk de kan sende som gave også viss man ber om det, eller at du betaler og får den sendt til foreldrene/søskens adresse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestillt meg jeg og, ble sendt fra Hong Kong i går klokken 16.25, og ble sendt ferdig fortollet fra gardermoen klokka 14.10 i dag.. det må jeg si var kjappt. får håpe jeg får den i morgen. :) Kjøpte den med samme selgeren som Stig Jøran, faktisk

 

Det med ekstra minne, har du kjøpt en EEE-surf, så må du skru den sundt for den har ikke ram-luke, har du en vanlig en så er det bare to skruer, vippe opp dekselet, og vips der står den heftige 512mb brikken og ser dumt på deg.

 

Har forresten planlagt diverse ombygginger, alt montert innvendig:

Innebyggd GPS

Touchscreen

AV-inn

3x16gb minnekort

FM-sender

også med tiden, så kanskje det blir ett HSDPA-modem også.

 

Her er en kar, virker ut som han er norsk, som har gjort endel av oppgraderingene jeg har planlagt

For å være helt ærlig, så er det vel egentlig den siden der som er grunnen til at jeg kjøper EEE (+ at jeg har en "bærbar" HP med 20,1" skjerm som ikke akkurat egner seg til å drasse med seg rundt..)

Endret av Alekoy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Du nevner i testen om klistremerker og lime på ØÆÅ plassen Vil det si Ø og Æ til høyre for

L og Å til høyre for P?

Beklager sent svar, men se dette bildet.

 

Asus 7" - Hva er korrekt minne å bruke viss en oppgraderer? "Memory 512 MB", sier meg lite På forhånd takk for svar

DDR2 PC-5300 skal hvertfall gå greit. Flere som bruker den hastigheten på brikkene. :)

Lenke til kommentar

Du nevner :"Jeg sitter da med ca. 500 MB ledig takket være nLite som jeg anbefaler alle å kjøre. Med nLite kan du fjerne unyttige ting som ligger i Windows. Fjernet selv 400-500 MB uten at jeg kan sette fingeren på noe som er borte. Hvem trenger vel Hjelp & Støtte eller asiatiske språk på maskinen sin?" Xp home cd`en er ca 560 MB, å fjerne 400-500 MB og ikke merke det? Utrolig..Er det vanskelig og bruke nlite? Finnes det bruksanvisning å finne? Takk for tips og hjelp..

Lenke til kommentar

Som ny EEE bruker er det spennende og lese i forumet om råd og vink. I neste uke kommer min nykjøpte 7". Mitt spørsmål er: Er det mulig å ha xandros installert på ssd © disken og xp på en 4GB-usb og dermed veksle mellom 2 OS? På forhånd takk til den som har et svar

Lenke til kommentar

Har nettopp fått en Asus 701 i hus.Det er lite knøtt til leking.Den har US tastatur med engelsk xp.Skulle skrive litt med norsk office øæå var enkelt, men fant ikke ? (Nå skriver jeg dette på en Acer med Norsk keyboard) en annen ting, er det plass til xp home-norsk- på en 4 GB?

Lenke til kommentar

Det var spennende å lese din test av AsusEEE.Den jeg har fått i hus har også kun 4GB ssd og så puttet jeg inn 1GB minne, merket ikke den store forandringen.Det virker som batteriet ikke er helt på topp, det er tappet ut på litt over 2 timer,uten at pc er i bruk, kun påslått.Så her er noe muffens? Mitt første inntrykk av Asus at den er brukbar til litt mailsjekkingog små surfing.Greit å ha med seg på tur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...