Gå til innhold

Barbering når man er ung


raptuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer...

Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt.

 

Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da.

Lenke til kommentar
AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer...

Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt.

 

Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da.

Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av.

Lenke til kommentar
AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer...

Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt.

 

Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da.

Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av.

 

Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der.

Lenke til kommentar
Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der.

 

Jeg så ei jente/dame på Trondheim Torg som hadde kinnskjekk som kunne fått Kristoffer Schau til å si: Dæven for et kinnskjegg! Samme dag så jeg ei ung dame med bart. Trondheim er et rart sted ...

Lenke til kommentar
AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer...

Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt.

 

Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da.

Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av.

 

Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der.

Har sett noen som lett kunne gått for å være menn, for å si det slik. Uansett, de kunne barbert seg en gang i blant, eller vokset - så ville ingen sett det. I stedet velger de å la det go fritt, slik at annsiktet deres ser ut som det er fullt av ubarbert kjønnshår. Ikke spesielt stilig, spør du meg.

Lenke til kommentar
Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der.

 

Jeg så ei jente/dame på Trondheim Torg som hadde kinnskjekk som kunne fått Kristoffer Schau til å si: Dæven for et kinnskjegg! Samme dag så jeg ei ung dame med bart. Trondheim er et rart sted ...

hehe, trondheim er jo kjent for sine trønderbarter. Ei jente i klassen min som er 14 år har svart bart . Er motbydelig, får lyst til å spy når jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der.

Og ikke minst slippe slitasje på huden.

Men begrepet dun har jo dog sin begrensning...

barberer meg annen hver dag ... jeg er ikke slitt. :/

Lenke til kommentar

Det er ikke en myte, det er bare en misforstått faktaopplysning. Når det vokser fortere ut igjen er man i alderen der man må barbere seg for å holde det i sjakk, ergo det vokser fortere og fortere.

 

Og når jenter har dun.. Og så er det så mange! Hvorfor ikke bare kvitte seg med det!? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...