gumboglue Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Hei ! Kan noen tipse meg om en måte å få pc'en (W2K Pro) til å reboote når den slipper opp for minne eller når den går under en spesifisert grense ? Pc'en står på i dagesvis med et program med minnelekkasje.
BBC Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Prøv heller et program ala Memory Optimizer. Du finner flere tilsvarende på www.download.com
gumboglue Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Skrevet 3. februar 2003 Takk for svar, men problemet mitt består av et program som klikker etter 3-5 dager og får minneforbruk til å hoppe fra ~100MB til ~1GB. Pc'en blir da bare stående med out of virtual memory osv. Jeg trenger noe som ser problemet og rebooter pc så den kan tralte og gå i 3-5 dager til osv. :-)
BBC Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Er nok enklere å finne et program/script som rebooter hver ~3 dag da - ikke det at jeg har noe å anbefale for øyeblikket.
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Takk for svar, men problemet mitt består av et program som klikker etter 3-5 dager og får minneforbruk til å hoppe fra ~100MB til ~1GB. Pc'en blir da bare stående med out of virtual memory osv.Jeg trenger noe som ser problemet og rebooter pc så den kan tralte og gå i 3-5 dager til osv. :-) Jo men det er det som BBC foreslo gjør, det frigjør rammen som det programmet du har stikker av med. Det er vel de vi kaller minne lekaskje? Har selv et minneopptimaliserings program som funker glimrende, det finner du her http://www.systweak.com/memzip/memzip.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå