Gå til innhold

Tråden for Medisinstudenter


Vaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pia123 skrev (På 25.7.2023 den 1.26):

Hei, vet noen hvorfor man rykker fremover på ventelisten før supplreringsopptaket har begynt. Da har jo ikke svarfristen for hovedopptaket gått ut enda så hvorfor skal køyen endre seg. 
Jeg er på 17 plass for å komme inn på UIB, ordinær kvote. Vet noen om jeg har en mulighet for å komme inn? :)

Hvor står du på ventelisten høst uio? Og vår? 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, fremtidig lege said:

hva er nummeret ditt på uib sin venteliste nå? klarer ikke å se min lenger og det stresser meg😔

Hei, på UIO ligger jeg et lite stykke bak, men det går fint. På UIB derimot har jeg ikke et venteliste nummer lenger! I tillegg har årets poengrense for UIB droppet ned fra 68.6 til 86.3. Det er det som står på samordna opptak. Jeg tror de poengene refererer til forskjellen mellom hovedopptak og suppleringsopptak. Jeg føler dette er et veldig godt tegn. Hva tenker du? 

Lenke til kommentar
pia123 skrev (1 minutt siden):

Hei, på UIO ligger jeg et lite stykke bak, men det går fint. På UIB derimot har jeg ikke et venteliste nummer lenger! I tillegg har årets poengrense for UIB droppet ned fra 68.6 til 86.3. Det er det som står på samordna opptak. Jeg tror de poengene refererer til forskjellen mellom hovedopptak og suppleringsopptak. Jeg føler dette er et veldig godt tegn. Hva tenker du? 

hei hei, jeg ligger sykt bak i UIO også (73 og 37), på UIB har jeg ikke venteliste nummer lenger og årets poenggrense har går ned til 68.3 hos meg også ja, jeg var nr9 på liste. jeg tenker at det er godt tegn men er også redd at det er bare feil i systemet eller at det betyr at de ikke tar inn folk? jeg bare stresser mye og overtenker akkurat nå🥲håper vi får en skikkelig svar snart

Lenke til kommentar
fremtidig lege skrev (2 timer siden):

har det skjedd noe endringer hos deg også? 

Ikke noe svar fra SO. Gjelder uio høst. Endring av poenggrenser med 0.1. 

det gjelder ikke meg, men for en jeg er slekt med. Derfor nysgjerrig. 
 

Vet ikke hvem som har fått svar om supplerende opptak i dag. Sikkert noen har fått dem. 

Lenke til kommentar
Medisin1 skrev (2 timer siden):

Hei

ny her. Jeg står på venteliste til UiO høst ordinær på 6. plass hva tror dere har jeg en sjanse? 
og hva tror dere har suppleringsopptaket blitt kjørt eller ikke ennå for at det er ikke 29 juli ennå?

hei, jeg synes du har en god sjanse å komme inn. suppleringen har ikke kommet ut ennå tror jeg, jeg har ikke fått en skikkelig svar ennå annet enn endringer i tallene på ventelistenummre 

Lenke til kommentar
fremtidig lege skrev (51 minutter siden):

hei, jeg synes du har en god sjanse å komme inn. suppleringen har ikke kommet ut ennå tror jeg, jeg har ikke fått en skikkelig svar ennå annet enn endringer i tallene på ventelistenummre 

Takk for svaret.

jeg har også ikke fått noen skikkelig svar og ser bare noen få endringer på SO sin side. Jeg vil gjerne komme inn på Oslo høst.

vet dere hvordan du får bolig og sånt i Oslo fordi at jeg søkt bolig på SiO men har ennå ikke fått noen tilbud fra de 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...