Gå til innhold

Western RPG, MMORPG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et Western RPG, eller MMORNår jeg sier rpg, så mener jeg ikke sånn på Call of Juarez!

Jeg mener sånn du kan kjøpe klær, våpen, hester, osv.....

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Err, hæ?

Uansett, amerikansk rpg = baldur's gate, the witcher, planescape, neverwinter nights etc

japansk rpg = final fantasy, xenogears, breath of fire etc

Skrevet
Err, hæ?

Uansett, amerikansk rpg = baldur's gate, the witcher, planescape, neverwinter nights etc

Du blingser nok litt her shifty, tror han tenker på western spill som i cowboy og indianere. Noe som egentlig hørtes ganske morsomt ut. Hvis de bare klarer å lage ordentlig crafting og bygging, så man ikke bare soses rundt å gjør instancer som i f.eks wow.

Såvidt jeg vet er det ikke kommet noe enda. Men mente bestemt jeg hadde lest noen små artikler om ett slikt kommende spill, men kan altså ikke finne noe av disse artiklene.

Skrevet
Err, hæ?

Du blingser nok litt her shifty, tror han tenker på western spill som i cowboy og indianere. Noe som egentlig hørtes ganske morsomt ut. Hvis de bare klarer å lage ordentlig crafting og bygging, så man ikke bare soses rundt å gjør instancer som i f.eks wow.

Såvidt jeg vet er det ikke kommet noe enda. Men mente bestemt jeg hadde lest noen små artikler om ett slikt kommende spill, men kan altså ikke finne noe av disse artiklene.

Bare få med whiskey og ludders, så er ideen god den.

Men det har nok dessverre ikke kommet et slikt spill enda, og jeg kjenner ikke til noe som er på trappene heller.

Skrevet

Ja...

Søk på enten: Frontier 1859, eller Wild West Sim...

Det var noen slike prosjekt.... Men har holdt på i flere år nå.... Og Wild West Sim har ikke vært noe aktivitet siden 2004!

Har sett litt på GUN, men virket ikke som spillet for meg... det går vel ikke å kjøpe ting der??

Eller ride til andre byer eller noe sånt??

Det er det jeg er ute etter... Kjøpe seg hest.... Revolvere, Rifler, Lage et hus langt ute i prærien.... Velge Class som "Banditt", eller "Lawman", eller noe sånt....

Værsåsnill å svar visst det er noen som vet om noe slikt....

Skrevet
Er det noen som vet om et Western RPG, eller MMORNår jeg sier rpg, så mener jeg ikke sånn på Call of Juarez!

Jeg mener sånn du kan kjøpe klær, våpen, hester, osv.....

Takker for alle svar:)

Sjekk ut Wild Arms serien til playstation.

Skrevet

Nei... Wild Arms var ikke akkurat det jeg så etter....

Tviler på det er et slikt spill i det hele tatt.... Siden ingen har hørt om ett...

Men takke uansettxD

Skrevet
GUN, kan du reise til andre byer der? eller kan du selle, og kjøpe våpen og ting?

Takk for tipset S_B_R:)

Det er bare 1 player, men du kan reise mellom 2 byer, indianer leir, 1 fort, og så klart ødemarka. Du får våpen når du gjør storyen. Du får penger så du kan kjøpe diverse småting ved å vonne pokerturnering, leike sheriff, pony express og drive med kveg.

Det er et 3 person action spill, men jeg tror du kan like det for det. Er verdt 200 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...