Cepherit Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Er det noen som vet om et Western RPG, eller MMORNår jeg sier rpg, så mener jeg ikke sånn på Call of Juarez! Jeg mener sånn du kan kjøpe klær, våpen, hester, osv..... Takker for alle svar:)
Shifty Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Err, hæ? Uansett, amerikansk rpg = baldur's gate, the witcher, planescape, neverwinter nights etc japansk rpg = final fantasy, xenogears, breath of fire etc
elpinoino Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Err, hæ? Uansett, amerikansk rpg = baldur's gate, the witcher, planescape, neverwinter nights etc japansk rpg = final fantasy, xenogears, breath of fire etc Du blingser nok litt her shifty, tror han tenker på western spill som i cowboy og indianere. Noe som egentlig hørtes ganske morsomt ut. Hvis de bare klarer å lage ordentlig crafting og bygging, så man ikke bare soses rundt å gjør instancer som i f.eks wow. Såvidt jeg vet er det ikke kommet noe enda. Men mente bestemt jeg hadde lest noen små artikler om ett slikt kommende spill, men kan altså ikke finne noe av disse artiklene.
r88 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Err, hæ? Uansett, amerikansk rpg = baldur's gate, the witcher, planescape, neverwinter nights etc japansk rpg = final fantasy, xenogears, breath of fire etc Du blingser nok litt her shifty, tror han tenker på western spill som i cowboy og indianere. Noe som egentlig hørtes ganske morsomt ut. Hvis de bare klarer å lage ordentlig crafting og bygging, så man ikke bare soses rundt å gjør instancer som i f.eks wow. Såvidt jeg vet er det ikke kommet noe enda. Men mente bestemt jeg hadde lest noen små artikler om ett slikt kommende spill, men kan altså ikke finne noe av disse artiklene. Bare få med whiskey og ludders, så er ideen god den. Men det har nok dessverre ikke kommet et slikt spill enda, og jeg kjenner ikke til noe som er på trappene heller.
Piratpjokken Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det er mange som jobber i skyggene vet du.. Men jeg vet ikke om noe RPG i western stil
svenningen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 oddworld strangers wrath eller noe slik ser ut som rpg hvertfall, ikke testa det..
Dragoncrest Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 oddworld strangers wrath eller noe slik ser ut som rpg hvertfall, ikke testa det.. Det er ikke det. Er mer et action adventure/shooter
r88 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hva med GUN? Action, 3djepersons shooter. Samme med Red Dead Revolver.
Cepherit Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Ja... Søk på enten: Frontier 1859, eller Wild West Sim... Det var noen slike prosjekt.... Men har holdt på i flere år nå.... Og Wild West Sim har ikke vært noe aktivitet siden 2004! Har sett litt på GUN, men virket ikke som spillet for meg... det går vel ikke å kjøpe ting der?? Eller ride til andre byer eller noe sånt?? Det er det jeg er ute etter... Kjøpe seg hest.... Revolvere, Rifler, Lage et hus langt ute i prærien.... Velge Class som "Banditt", eller "Lawman", eller noe sånt.... Værsåsnill å svar visst det er noen som vet om noe slikt....
Dragoncrest Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Deperados serien er vel nesten noe slikt, men er vel mer strategi enn rpg. Men verd å sjekke ut hvis du ikke har prøvd de.
wwwerner Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg tviler på at Desperados er det han er på jakt etter. Det er strategispill, ikke rpg.
Dragoncrest Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg tviler på at Desperados er det han er på jakt etter. Det er strategispill, ikke rpg. Ja, jeg vet. Men det er nærmere i sjanger enn ett FPS.
sirkrelian Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Er det noen som vet om et Western RPG, eller MMORNår jeg sier rpg, så mener jeg ikke sånn på Call of Juarez!Jeg mener sånn du kan kjøpe klær, våpen, hester, osv..... Takker for alle svar:) Sjekk ut Wild Arms serien til playstation.
Cepherit Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Nei... Wild Arms var ikke akkurat det jeg så etter.... Tviler på det er et slikt spill i det hele tatt.... Siden ingen har hørt om ett... Men takke uansettxD
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kjøp deg GUN til 200 kr hvis du liker western. Du kan hakke gull, kjøpe forbedringer på våpe osv, leike kvegfanger, jakte på dyr, fange og drepe lovløse og så klart storyen som er dritbra.
Cepherit Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 GUN, kan du reise til andre byer der? eller kan du selle, og kjøpe våpen og ting? Takk for tipset S_B_R:)
vStyle Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hmm, et Western RPG hadde vært fett. Hint, hint, utviklere..
kinag Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 http://www.wildwestonline.com/ Under utvikling Western mmorpg
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 GUN, kan du reise til andre byer der? eller kan du selle, og kjøpe våpen og ting? Takk for tipset S_B_R:) Det er bare 1 player, men du kan reise mellom 2 byer, indianer leir, 1 fort, og så klart ødemarka. Du får våpen når du gjør storyen. Du får penger så du kan kjøpe diverse småting ved å vonne pokerturnering, leike sheriff, pony express og drive med kveg. Det er et 3 person action spill, men jeg tror du kan like det for det. Er verdt 200 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå