Gå til innhold

Assassin's Creed reviews


Arlendius

Anbefalte innlegg

OT (Orker ikke lage et nytt emne for ett spørsmål):

 

Jeg klarte å knekke lille-, ringe-, og langefingern og har de under gips. Jeg klarer å holde kontrollen og spille Fifa uten store problemer, men vil jeg kunne spill AC? Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke kan trykke RB+RT. Er det et problem om jeg kjøper AC nå? Jeg vil ikke utsette kjøpet! :p

 

OT: Bra score hittil!:p

Endret av Nani17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke prøvd spillet engang så jeg kan ikke si noe om hvordan det er, men og si att spillet blir slakta pga 3 reviews som har gitt middels til god kritikk i sin score er idioti.

Sier seg selv, den logikken der må dere bare litt lenger avgårde med.

 

Tja etter å ha hørt han som hadde videoreview for IGN, så vil jeg kalle det en slakt. Uansett så er det ingen som samler på spill som får 7.7 i karakter, hvor ofte ser du egentlig titler som får noe under dette? Særdeles sjelden, og så bra er bare ikke alle spill. Men akkurat politikken til spillpressen om hvorfor de ikke bruker skalaen i større grad er en diskusjon som vel blir litt for off topic til å ta her :)

 

Nå har vel ikke jeg sagt at spillet er "slaktet", jeg skrev at IGN slaktet spillet (og det er min subjektive oppfatning etter å ha sett videoen fra de). Når det er sagt så gleder jeg meg enda til å kjøpe det på torsdag, Gametrailers elska historien bak og twisten som er lagt inn, mens IGN hata den. Gametrailers mente at repetisjoner i gameplay ikke ble for negativt pga alt som skjedde rundt, mens IGN mente at det ødelegger hele spillet. Så som noen alt har skrevet, så blir dette elsker eller hater, og ikke noe midt i mellom.

 

Arlendius

Lenke til kommentar
OT (Orker ikke lage et nytt emne for ett spørsmål):

 

Jeg klarte å knekke lille-, ringe-, og langefingern og har de under gips. Jeg klarer å holde kontrollen og spille Fifa uten store problemer, men vil jeg kunne spill AC? Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke kan trykke RB+RT. Er det et problem om jeg kjøper AC nå? Jeg vil ikke utsette kjøpet! :p

 

OT: Bra score hittil!:p

 

Jeg har ikke hatt noe behov for trykke RB+RT samtidig ennå, og jeg er et godt stykke ut i spillet.

Så burde ikke bli noe problem.

Lenke til kommentar

7.7 er slakt?

 

Dette en stygg trend. Anmeldere flest bruker 0.0 til 10 systemet, men for folk flest går dette bare fra 6.0 til 10. 7.7 er en god karakter, og jeg håper det ikke er for sent til å snu dette inntrykket. 9.0+ burde vært reservert for de aller, aller beste tittlene.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar

har ikke lest hele tråden men har AC blitt sluppet??

 

har sett på forskjellige (norske) GT på xbox.com siden og der ser jeg at mange allerede har begynt og spille spillet så tidlig som den 10/11 WTF har jeg gått glipp av noe? mente på at d ikke ble sluppet før 15/11

Endret av exs
Lenke til kommentar

Jeg har drept de 3 første man skal ta og er på de 3 neste... Men problemet er at når ejg ankommer en by så har jeg ingenting å etterforske selv om jeg har vært på alle view pointsene.hva jeg skal gjøre? Hadde vært fint med hjelp.

 

På forhånd takk

 

(regner med at det ikke er spoiler ettersom de fleste vet nok at det er dreping dette spillet går ut på)

Endret av Zic0
Lenke til kommentar
Jeg har drept de 3 første man skal ta og er på de 3 neste... Men problemet er at når ejg ankommer en by så har jeg ingenting å etterforske selv om jeg har vært på alle view pointsene.hva jeg skal gjøre? Hadde vært fint med hjelp.

 

På forhånd takk

 

(regner med at det ikke er spoiler ettersom de fleste vet nok at det er dreping dette spillet går ut på)

 

Etter du har tatt de 3 første så låses et nytt distrikt opp i hver by, f.eks Rich district i Damascus. Du må gå dit og finne nye viewpoints.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...