Gå til innhold

Assassin's Creed reviews


Arlendius

Anbefalte innlegg

er en del dumme ting i spillet, når du er på rømmen MÅÅ du gjemme deg på en av 4 forskjellige måter for å bli anonym igjen, det holder ikke bare være usett en stund. MÅ liksom vannishe.

 

Samme om man skal tyvlytte, så MÅÅ man sitte på en benk, er det sånn at man bare kan tyvlytte fra benker? :p

 

en del sånne irritasjons momenter, men spillet er veldig moro på tross av sine feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er en del dumme ting i spillet, når du er på rømmen MÅÅ du gjemme deg på en av 4 forskjellige måter for å bli anonym igjen, det holder ikke bare være usett en stund. MÅ liksom vannishe.

 

Slike ting hater jeg. Akkurat som at politet i GTA alltid vet hvor du er selv om det er helt urimelig at de gjør det.

Lenke til kommentar

En annen måte å "vanishe" på er å drepe alle vitnene, men det blir ofte grisete.

Men hopp opp på et tak og knert vaktene som følger etter deg opp dit så går ikonet fra rødt til hvitt igjen.

 

Selv trodde jeg spillet ville bli ensformig etterhvert med:

1. Finn utkikkspunkt

2. Utfør oppgavene du ser fra pkt 1.

3. Gå til pkt 1.

 

Men ting utvikler seg hele tiden, etterhvert kommer det informanter du må utføre oppdrag for og flagg races du må gjøre for å få informasjon. Samt du hele tiden ser nye "dødsanimasjoner" på fiendene du ekspederer.

 

Spillet er rett og slett ganske kult. Jeg har ikke samme "må spille" følelsen som jeg fikk av SKATE, men jeg gleder meg til å komme hjem og synke inn i Jerusalem igjen :)

Lenke til kommentar

må innrømme jeg var skuffa først, men liker det mer og mer etterhvert som jeg spiller, mye fordi spillet utvikler seg som du sier, men også det at det gode veier opp for det dårlige!

 

litt skuffa over Assassinations til nå, må si jeg digga friheten i hitman bloodmonney, stakeout en person, lære rutiner og slikt, få det til å se ut som en ulykke eller knerte han i kaldt blod når han er aleine. til nå har det bare vært cut scene, drep. ikke mest spennnende, men mye som kan ta seg opp fortsatt:) er jo fortsatt bare i starten.

 

vaktene kunne også vært litt vanskeligere, etter man får counter så er det liksom latterlig enkelt.. knerta vel 16 personer på rad uten problem, alle mot meg:P blir litt for dumt.

 

templar er en ok utfordring forsåvidt:) men etterhvert som man får mer abilities så blir de vel enkle de og:)

Lenke til kommentar

Det beste jeg vet er å slakte en liten hær på rundt 30 vakter midt på en markedsplass. Folkemengden rundt skriker og flykter når du går vekk fra åstedet. Helt fantastisk.

 

Forresten, jeg mangler 1 flagg i Masyaf. Jeg hadde 17 flagg helt til etter at jeg hadde drept 3 folk, så åpnet porten til området bak tårnet. Men der fant jeg bare 2 flagg, så jeg er fortsatt 1 short :p Er det enda flere områder som åpnes opp etterhvert?

Lenke til kommentar
Jepp, noen nettbutikker har sendt ut litt for tidlig også.

 

HELVETTE! Hvorfor skjer det aldri meg?? :(

 

Eller meg :thumbdown:

 

Godeste expert har reservert til meg, så kan spørre en uvitende ansatt imorgen :new_woot:

 

Edit: til dere heldige jævler: 1kk3 zp0il t3h g4m3!!11

Endret av Steelz
Lenke til kommentar

7.7 er ikke en dårlig karakter.

7.7 er ikke slakt heller.

 

Hva i all verden er det med dere, det er 2.3 poeng fra toppkarakter.

 

SLAKT er 1/10 til 4/10.

Middels er 5/10 til 7/10

 

Over det er Bra og best.

 

Jeg har ikke prøvd spillet engang så jeg kan ikke si noe om hvordan det er, men og si att spillet blir slakta pga 3 reviews som har gitt middels til god kritikk i sin score er idioti.

Sier seg selv, den logikken der må dere bare litt lenger avgårde med.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...