daruu Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) Fikk 3k for kontoen min (hadde hunter med full pve epic + div alts da) prøv å legg den ut på zett.no Edit: Dumt å legge ut armory link her, nå blir du garantert banna Endret 12. november 2007 av daruu
MadsFN Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Daruu, kan jeg se den gamle annonsen du hadde på Zett.no?
daruu Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Den er nok borte gitt, begynner å bli ei stund sia jeg solgte den
Kuldesjokk Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Interessant regnestykke, så hvis man skal se hva man får ut av mengden "arbeid" man har lagt i det så er det dårlig timelønn :!: Men da spiller jeg fordi det er gøy så da gjør det meg overraskende lite. Kan forresten si en ting angående kjøping av accounts her også da. Vær sikker på at du liker klassen før du bytter/kjøper den Gikk på den bommerten en gang...
Christeven Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Kan forresten si en ting angående kjøping av accounts her også da. Vær sikker på at du liker klassen før du bytter/kjøper den Gikk på den bommerten en gang... er vel derfor man skal starte den fra starten og finne det ut, lære alle triksene
Poseboen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hva er en 70 warrior med full epic (Et par bla trinkets og moroes pocket watch) 3/4 tier 4 engineer goggles gruul skjoldet og kings defender med mongoose verdt? Alt med beste gems som er a fa tak i og enchants. Ogsa lvl 61 mage pa accounten og en lvl 19 twink med ganske bra utstyr. Jeg skal ikke selge er bare nysjerrig.
War Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) Regnestyyket blir vel mer Hva koster det for meg å kjøpe en konto, powerlevle den til gitt level , skaffe alt gear og rep Kjøpe gull for å lvl profession osv VS kjøpe en konto på zett.no Og ikke timelønn. Powerlevle og gjøpe gull til professions VS kjøpe en 70 ser jeg ingen forskjell i. Om Chiing Jan Hong har levlet den ellet vidar hansen så er vel det ett fett når man alikevel ikke gjorde det selv. Endret 13. november 2007 av War
Leoron Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Chiing Jan Hong har slutta med powerlevling....
EvenEleven Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Chiing Jan Hong har slutta med powerlevling.... Å? Viste jeg ikke. Da er det mange som blir fattige.
øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 tvilsomt at du får mer en 500 kr for det, da må noen være temmelig desperat. Uansett, du er rapportert! Hvor rapporterte du han? Til moderatorene her på forumet? I så fall...det er lov å diskutere pris antydninger her. Eller rapporterte du han til Blizzard? I så fall... tror du virkelig det hjalp?
Schjellin Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Interessant regnestykke, så hvis man skal se hva man får ut av mengden "arbeid" man har lagt i det så er det dårlig timelønn :!: Men da spiller jeg fordi det er gøy så da gjør det meg overraskende lite. Kan forresten si en ting angående kjøping av accounts her også da. Vær sikker på at du liker klassen før du bytter/kjøper den Gikk på den bommerten en gang... Hmm, hvilken bommert ? :S
wise™ Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Han har kjøpt Meridoc på eBay.com. <3 Neida, prøvde vel å bytte bort accounten, kjedet seg med den "nye" klassen og ville bytte tilbake/rerolla? :]
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nja, han kjøpte/byttet til seg en 60 hunter eller så. Nelf. Jeg syns synd på han. Og ler inni meg.
Schjellin Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nja, han kjøpte/byttet til seg en 60 hunter eller så. Nelf. Jeg syns synd på han. Og ler inni meg. Hva hadde han før da ? :s
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Vet ikke. Kjøpte, kanskje, overtok etter en venn, kanskje.
Amon Amarth Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Vel. jeg antar at du mente gold de 2-3k 'ne hvis ja, så er de alene verdt rundt 600kr. kontoen rundt 3-500 per (hvis det er to, gadd ikke lese så nøye) så ett sted mellom 1000-2000 burde du kunne få.
bögfisk Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 så gullet på accounten er i teorien like mye vedrt som begge 70 karakterene? Det tar jo en dag eller 3 å farme gullet, mens de to har jeg spilt nesten et halvt år på. Sær sær verden
Bruktbilen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 så gullet på accounten er i teorien like mye vedrt som begge 70 karakterene? Det tar jo en dag eller 3 å farme gullet, mens de to har jeg spilt nesten et halvt år på. Sær sær verden Tar det bare 3 dager(Hvis man farmer hvor lenge hver dag?) å farme 3k gull nå? Damn >.>
bögfisk Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) Ligger en rundt 100g timen på å farme primal water utenfor shattrath på min server og hvis du er litt heldig med drops kan du klare det på rundt 3 dager aktiv farming. Endret 14. november 2007 av NisseGutteN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå