Gå til innhold

Ca. hvor mye kan jeg få får denne accounten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk 3k for kontoen min (hadde hunter med full pve epic + div alts da)

prøv å legg den ut på zett.no

Edit: Dumt å legge ut armory link her, nå blir du garantert banna :p

Endret av daruu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant regnestykke, så hvis man skal se hva man får ut av mengden "arbeid" man har lagt i det så er det dårlig timelønn :!: Men da spiller jeg fordi det er gøy så da gjør det meg overraskende lite.

Kan forresten si en ting angående kjøping av accounts her også da. Vær sikker på at du liker klassen før du bytter/kjøper den :roll: Gikk på den bommerten en gang...

Skrevet
Kan forresten si en ting angående kjøping av accounts her også da. Vær sikker på at du liker klassen før du bytter/kjøper den :roll: Gikk på den bommerten en gang...

er vel derfor man skal starte den fra starten og finne det ut, lære alle triksene ;)

Skrevet

Hva er en 70 warrior med full epic (Et par bla trinkets og moroes pocket watch) 3/4 tier 4 engineer goggles gruul skjoldet og kings defender med mongoose verdt? Alt med beste gems som er a fa tak i og enchants. Ogsa lvl 61 mage pa accounten og en lvl 19 twink med ganske bra utstyr. Jeg skal ikke selge er bare nysjerrig.

Skrevet (endret)

Regnestyyket blir vel mer

Hva koster det for meg å kjøpe en konto, powerlevle den til gitt level , skaffe alt gear og rep

Kjøpe gull for å lvl profession osv VS kjøpe en konto på zett.no

Og ikke timelønn.

Powerlevle og gjøpe gull til professions VS kjøpe en 70 ser jeg ingen forskjell i.

Om Chiing Jan Hong har levlet den ellet vidar hansen så er vel det ett fett når man alikevel ikke gjorde det selv.

Endret av War
Skrevet
tvilsomt at du får mer en 500 kr for det, da må noen være temmelig desperat. Uansett, du er rapportert!

Hvor rapporterte du han? Til moderatorene her på forumet? I så fall...det er lov å diskutere pris antydninger her.

Eller rapporterte du han til Blizzard? I så fall... tror du virkelig det hjalp?

Skrevet
Interessant regnestykke, så hvis man skal se hva man får ut av mengden "arbeid" man har lagt i det så er det dårlig timelønn :!: Men da spiller jeg fordi det er gøy så da gjør det meg overraskende lite.

Hmm, hvilken bommert ? :S

Skrevet

Vel. jeg antar at du mente gold de 2-3k 'ne hvis ja, så er de alene verdt rundt 600kr. kontoen rundt 3-500 per (hvis det er to, gadd ikke lese så nøye) så ett sted mellom 1000-2000 burde du kunne få.

Skrevet

så gullet på accounten er i teorien like mye vedrt som begge 70 karakterene? Det tar jo en dag eller 3 å farme gullet, mens de to har jeg spilt nesten et halvt år på. Sær sær verden

Skrevet
så gullet på accounten er i teorien like mye vedrt som begge 70 karakterene? Det tar jo en dag eller 3 å farme gullet, mens de to har jeg spilt nesten et halvt år på. Sær sær verden

Tar det bare 3 dager(Hvis man farmer hvor lenge hver dag?) å farme 3k gull nå? Damn >.>

Skrevet (endret)

Ligger en rundt 100g timen på å farme primal water utenfor shattrath på min server og hvis du er litt heldig med drops kan du klare det på rundt 3 dager aktiv farming.

Endret av NisseGutteN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...