Gå til innhold

Problem med trådløst på acer 5670

M-J

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

PC-en min finner ikke det trådløse nettverkskortet. jeg har prøvd og kjøpe nytt og bytte ut det gamle. men det fungerte fortsatt ikke! noen forslag til hvor feilen kan ligge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har installert riktige drivere?

Om drivere ikke er problemet, så kan det være en annen årsak, som f.eks hovedkortet.

Husk at du mulig på trykke/skyve på en knapp eller noe for å aktivere nettverket.

Skrevet

jaja har instalert drivere. både fra cd og fra nett. skjer ingenting når jeg vrir på bryter. nettverkskortet er ikke der i device manager heller.

Skrevet

ingen som har noen innspill! noen som vet om et BILLIG kort som jeg kan putte inn på siden av PC-en a? i de hurtiggreiene der! (husker ikke hva det heter, om du ikke skjønner så spørr så finner jeg ut)

takk

Skrevet
ingen som har noen innspill! noen som vet om et BILLIG kort som jeg kan putte inn på siden av PC-en a? i de hurtiggreiene der! (husker ikke hva det heter, om du ikke skjønner så spørr så finner jeg ut)

takk

Du kan jo prøve med USB-hub da, som ikke koster mange lappene.

Skrevet

har du sjekka enhetsbehandlingen at du faktisk har installert drivere? knappen for å aktivere/deaktivere wlan vil ikke virke hvis du ikke har installert launch manager, da vil du få opp tekst på skjermen som sier fra om kortet er av eller på.

Skrevet

det fungerte før og drivere har jeg innstalert i devicemanager finner den ikke engang det trådløste kortet. før så sto det "no device" når jeg dro på knappen.

er nok min egen skyld for kom etter at PC-en hadde ligget i baksettet på bilen og fått litt juling.

Skrevet

hvis du ikke er redd for å muligens bryte garantien kan du jo sjekke om kortet står skikkelig i, på denne modellen tror jeg wlan kortet er rett under en luke på undersiden, er veldig lett å komme til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...