FenrisC0de Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Vel, jeg er en av de som har bestilt en HTC Touch Dual, og bare venter på at den skal komme inn på lager.. Det eneste den mangler i mine øyne er GPS og WiFi.. Nå har det vært spekulasjoner om hvorvidt telefonen har skjult WiFi funksjonalitet, ettersom de første detaljene rundt telefonen inkluderte WiFi.. Men, nå viser det seg at det også mest sannsynlig skjulder seg innebygget GPS også. Windows Mobile 6 Professional and a 2.6" QVGA touch-screen and is powered by a 400MHz Qualcomm MSM7200 processor. It comes with 256MB flash, 128MB RAM, and microSD expansion; Bluetooth 2.0+EDR; 802.11b/g WiFi; HTC ExtUSB (HTC's mini USB 2.0 jack with support for data and audio).... Qualcomm prosessoren inneholder i følge cdmatechs produktark :gpsOne® position-location assisted-GPS (A-GPS) solution Hvor kult hadde det ikke vært om HTC Touch Dual plutselig kommer med WiFi og GPS, noe som vil gjøre den ganske komplett på kommunikasjonsfronten
B4stian Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 TyTn (1. gen) har en GPS-brikke innebygd visst, men mangler antenne slik at den blir ubrukelig. Er visstnok ganske mange fra HTC som har en GPS-brikke innebygd, men ikke så mange av dem som kan utnytte den pga. software eller hardware som mangler.
Gjest Slettet-52jVWcQb Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) jeg håper i allefall at dual'en har wifi ^^ btw, noen som vet når den kommer på lager? Endret 12. november 2007 av Slettet-52jVWcQb
FenrisC0de Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Touch Dual skulle ha kommet inn på lager hos MPX.no i dag, men lagerstatusen er ikke oppdatert enda.. Wifi er det nok ikke på Touch Dual dessverre..
Djrunner Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Mpx har bare en usikker dato fra leverandør, den blir nok dessverre utsatt. Håper det kan komme bekreftet dato i butikkene snart
Gjest Slettet-52jVWcQb Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 jeg har bestilt fra elprice, dær står det at den kommer i november.... Har bursdag den 21, så hadde vert konge om den kom til da
genser Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 TyTn (1. gen) har en GPS-brikke innebygd visst, men mangler antenne slik at den blir ubrukelig. Er visstnok ganske mange fra HTC som har en GPS-brikke innebygd, men ikke så mange av dem som kan utnytte den pga. software eller hardware som mangler. Husker i hvert fall at det var en HTC i tida som hadde alt som trengtes, men deaktivert. Bare å åpne på riktig måte så hadde den fullverdig GPS.
Djrunner Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Fikk en mail fra leverandøren til HTC : Vi har ikke fått bekreftet noen endelig leveringsdato fra HTC, men forventer at denne telefonen er like rundt hjørnet. Den burde komme i løpet av november. Butikkene, både nettbutikker og vanlige, bør ha den på lager samme dag eller dagen etter at vi får den til vårt lager. Med vennlig hilsen Ketil Aukrust Dangaard Telecom Norway
FenrisC0de Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 MPX har utsatt levering fra den 12.11 til 13.11 (altså i dag).. tyder jo på at den er rett rundt hjørnet! Gleder mge gitt!
Djrunner Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nå har mpx utsatt dato til 03.12.2007 og så er det jo en ny Touch på tur i Januar
FenrisC0de Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Hos Amentio står det fortsatt 15.11.07.. Har sent mail. Hvis de får den i morgen, så er det løp å kjøp for min del.. Den nye touch-telefonen falt ikke helt i smak hos meg.. Liker Touch Dual konseptet bedre
bufodill Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 en av importørene har bekreftet leveringsdato den 26.11, så får man vel stole på at det holder?
Djrunner Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 en av importørene har bekreftet leveringsdato den 26.11, så får man vel stole på at det holder? Hvem er det? Har sendt en ny mail til Dangaard og spurt om en bekreftet dato.
FenrisC0de Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Fra MPX: Dessverre har vi nettopp fått beskjed at HTC Touch Dual er forsinket til første uken i desember. Denne kommer ikke til norge før 3/12. NOOO! Jeg vil ha den nå.. helst i går
Solsviken Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Den er bekreftet 27-28. november hos Elprice Sjekk selv
FenrisC0de Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Prisen var jo ikke så gæren.. kanskje jeg legger inn bestilling
Djrunner Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Noen som vet mer om leveringsdato på Touch Dual?
FenrisC0de Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Yepps, jeg vet I utgangspunktet kommer ikke telefonen til norge før 3.des. Altså vil de fleste nettbutikker få den inn en gang mellom 3-7des. Men det er noen få butikker som har blitt lovet et parti med telefoner mellom 27-28 des, blant annet elprice og fotoVideo. Datoene har visstnok blitt bekreftet, så for å sitere en epost jeg fikk: Leverandøren vår har bekreftet datoen, så lenge det ikke skjer noe veldig uforutsett så skal de komme 27-28
Djrunner Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 jepp jepp, nu har mpx en bekreftet dato til meg 26.11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå